راز تریلر منتشر شده از بازی Halo Infinite چیست؟

یکی از کاربران رازی که شرکت Industries 343 در تریلر عنوان Halo Infinite گنجانده بود را کشف کرد.

راز تریلر منتشر شده از بازی Halo Infiniteبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم E3 امسال عناوین بسیار زیادی معرفی شدند که یکی از پرطرفدارترین عناوین معرفی شده در این مراسم؛ عنوان Halo Infinite بود، از این بازی در مراسم  E3 امسال تریلری منتشر شد که بسیار گنگ و نامفهوم بود و به عبارت کلی چیز زیادی را به گیمر نشان نمی‌داد. همچنین از این بازی هیچ گیم پلی‌ای هم منتشر نشد تا از این طریق گیمرها بتوانند حداقل به مسیر و داستان بازی پی ببرند. یکی از کاربران توییتر به تازگی پستی را منتشر کرد که بر اساس این توییت ظاهرا در تریلر نمایش داده شده از بازی Halo Infinite یک کد QR مخفی وجود داشته است.

این QR کد فقط زمان آغاز تریلر، آن هم بسیار کوتاه نمایش داده خواهد شد و باعث می‌‎شود دستیار صوتی ویندوز یعنی Cortana به کار افتاده و اعلام کند: " این بخشی از من است، من نمی‌دانم چرا، من نمی‌دانم چگونه، اما این من هستم." با انتشار این پیام به سرعت شرکت سازنده بازی Halo Infinite اعلام کرد که این موضوع صحت دارد و کاربر مذکور اولین فردی بوده که به راز موجود در تریلر پی برده است. سازنده این عنوان اشاره‌ای به مفهوم Cortana نکرد و ترجیح داد این موضوع هم برای کاربران رازی باقی بماند که احتمالا گیمر با انجام بازی آن را پیدا خواهد کرد.

راز تریلر منتشر شده از بازی Halo Infinite

البته چیزی که درباره این پیام واضح است به این موضوع برمی‌گردد که استودیو 343 Industries سعی دارد برخی از شایعات مربوط به بازی را حذف کند؛ چرا که در زمان نمایش تریلر نسخه قبلی این مجموعه نیز شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد. همچنین این احتمال نیز وجود دارد که شرکت سازنده قصد ساخت بازی Halo Infinite را بر اساس الگوهایی جدید داشته باشد که به وسیله این الگوها بازی به کورتانا دسترسی پیدا کند.


بیشتر بخوانید: بسته الحاقی جدید بازی The Division 2 در راه است


تنها مطلبی که به طور دقیق از بازی Halo Infinite در دسترس است به داستان این عنوان بازمی‌گردد که ظاهرا در ادامه بازی Halo 5 جریان خواهد داشت و هنوز اطلاعات بیشتری از این بازی توسط استودیو سازنده آن منتشر نشده است و باید تا زمان اعلام رسمی شرکت سازنده یا انتشار تریلری از این عنوان منتظر ماند.

انتهای پیام/

تریلر بازی Halo Infinite، دستیار صوتی ویندوز را فعال می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.