رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیروان خبر داد:

اختصاص بیش از یک میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت زمین فوتبال کارزان

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیروان گفت: تاکنون بیش از یک میلیارد تومان اعتبار به منظور احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال سراب کارزان هزینه شده است.

اختصاص بیش از یک میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت زمین فوتبال کارزان

فرجی رییس اداره ورزش و جوانان سیروان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; گفت : اهمیت دادن به ورزش در سطح روستا‌ها می‌تواند به کشف استعداد‌های پنهان در روستا‌ها و مناطق محروم کمک بسزایی داشته باشد .

وی ادامه داد : احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال سراب کارزان از جمله طرح‌هایی است که می‌تواند نقش فراوانی در پیشرفت ورزشی این بخش داشته باشد .

فرجی بیان کرد : تا کنون یک میلیاردو ۱۰۰ میلیون تومان به منظور احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال سراب کارزان هزینه شده که به منظور تکمیل این پروژه به ۵۰ میلیون تومان اعتبار دیگر نیز نیاز می‌باشد .

وی افزود : بحث روشنایی زمین وپیست دور زمین چمن و همچنین سکو‌های تماشاچیان از جمله مواردی است که باید در ساخت این پروژه مد نظر قرار گرفته شود .

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیروان اظهار کرد : امیدوارم در آینده با احداث چنین پروژه‌هایی شاهد افزایش سرانه ورزشی در تمامی بخش‌های شهرستان سیروان باشیم .

انتهای پیام/ ن

بررسی روند ساخت زمین چمن مصنوعی فوتبال سراب کارزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.