از ابتدای امسال در چهارمحال و بختیاری؛

۱۰۷ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شد

از ابتدای امسال، ۱۰۷ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان چهارمحال و بختیاری کشف و ضبط شد.

۱۰۷ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با حضور معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: از ابتدای امسال، ۱۰۷ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در این استان کشف و ضبط شد.

او افزود: در این مدت نیز ۱۵ پرونده قاچاق کالا با ارزش ۱۰ تا ۵۰ میلیارد ریال در استان تشکیل شده است.

غلامزاده اضافه کرد: پارسال ۴۰۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف و ضبط و ۴۰ پرونده با ارزش بیش از یک تا ۵۰ میلیارد ریال در استان تشکیل گردید.

او ادامه داد: از پارسال جلوگیری از خروج کالا‌های اساسی به عنوان یکی از برنامه‌های نیروی انتظامی قرار گرفت که در اواخر سال ۹۷ در یک مرحله از خروج سه هزار رأس دام زنده بدون مجوز از استان جلوگیری شد.

غلامزاده گفت: از ابتدای امسال نیز جلوگیری از خروج کالا‌های اساسی مانند سوخت، آرد و گندم و مرغ در اولویت طرح‌های نیروی انتظامی با همکاری دستگاه قضا قرار دارد.

او افزود: راه اندازی ایستگاه ایست و بازرسی مصوب در محور لردگان به بروجن در منطقه گوشکی و پل قره و استقرار یک قاضی مستقر در تعزیرات حکومتی شهرستان‌های بروجن و لردگان در تمام روز‌های هفته به عنوان یک ضرورت است.

انتهای پیام/ف

پارسال ۴۰۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار