مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب استان ایلام:

ایجاد زیرساخت برق در استان ایلام از اولویت هاست

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب استان ایلام در نشست توسعه استان ایلام، ایجاد زیرساخت برق در استان را از اولویت‌های کاری این شرکت عنوان کرد.

ایجاد زیرساخت برق در استان ایلام

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; علی اسدی در نشست توسعه استان ایلام و اجرای زیرساخت‌های استان که به میزبانی استانداری ایلام برگزار شد،گفت: شرکت برق منطقه‌ای غرب در راستای فراهم نمودن زیرساخت‌های توسعه استان ایلام، آمادگی کامل داشته و ایجاد زیرساخت برق در این استان، از اولویت‌های کاری برق غرب است.

وی افزود: به‌منظور تأمین بار مشترکان به‌خصوص در بخش کشاورزی، توسعه پست ۶۳.۲۰ کیلوولت هلیلان و ایجاد زیرساخت‌های مناسب در دستور کار شرکت برق منطقه‌ای غرب قرار گرفت و اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال برای افزایش ظرفیت این پست از ۳۰ به ۶۰ مگاولت‌آمپر و توسعه فیدر‌های خروجی آن از ۶ به ۱۰ فیدر، اختصاص داده شده است.

اسدی اضافه کرد: برای تأمین انرژی مورد نیاز حوزه نفت و گاز در جنوب استان ایلام، اقداماتی از قبیل ایجاد و احداث پروژه بزرگ ۱۳۰ کیلومتری خط دو مداره با ولتاژ ۲۳۰ کیلوولت، ۱۵ کیلومتر خط با ولتاژ ۱۳۲ کیلوولت و احداث تعداد شش فیدر خط ۱۳۲ کیلوولت در ایستگاه‌های برق مهران و دهلران انجام شده است.

انتهای پیام/اس

تقویت زیر ساخت برق در ایلام

برچسب ها: وزارت نیرو ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.