تجهیز ۶۵۲ چاه در شهرستان اسدآباد به کنتور هوشمند

فرماندار اسدآباد از تجهیز ۶۵۲ چاه به کنتور هوشمند در این شهرستان خبر داد.

تجهیز ۶۵۲ چاه در شهرستان اسدآباد به کنتور هوشمندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مجید درویشی، فرماندار اسدآباد گفت: بیش از نیمی از چاه‌های آب شهرستان اسدآباد به کنتور هوشمند مجهز شده اند و در این خصوص شهرستان اسدآباد در سطح استان پیشرو است.

وی تعداد چاه‌های مجهز به کنتور هوشمند این شهرستان را ۶۵۲ حلقه عنوان کرد و افزود: تعهد امسال شهرستان اسدآباد برای نصب کنتور هوشمند آب تعداد ۵۰ فقره بوده که از این تعداد سهمیه تاکنون نصب ۲۷ مورد محقق شده است.

فرماندار اسدآباد در ادامه با اشاره به وجود یک هزار و ۴۳۲ چاه مجاز در دشت اسدآباد، گفت: سهمیه تعهد سال گذشته شهرستان اسدآباد در زمینه نصب کنتور هوشمند ۴۹ فقره بود که این شهرستان با ۶۳ فقره نصب کنتور بیش از سهمیه تعهد خود اقدام کرد.

مدیر منابع آب شهرستان اسدآباد نیز با بیان اینکه از یک هزار و ۴۲۳ حلقه چاه مجاز شهرستان تعداد یک هزار و ۹۴ حلقه چاه برقی و ۳۲۹ حلقه چاه دیزلی است، تصریح کرد: از تعداد چاه‌های مجاز سطح شهرستان اسدآباد تعداد یک هزار و ۱۸۴ حلقه کشاورزی، ۸۲ حلقه چاه شرب شهری و روستایی و ۱۵۸ حلقه چاه‌های آب صنعتی، خدماتی و دام و طیور را شامل می‌شوند.

جلیل عبداللهی تعداد چاه‌های غیر مجاز این شهرستان را ۳۰۰ حلقه برشمرد و گفت: تاکنون از این تعداد چاه غیر مجاز ۲۳۷ حلقه مسدود شده و انسداد بقیه نیز در دست اقدام است.

وی تعداد چاه‌های غیرمجاز هدف امسال را ۱۳ حلقه اعلام کرد و یادآورشد: تاکنون ۳ حلقه از این تعداد چاه‌های غیرمجاز مسدود شده اند.

انتهای پیام/ب

وجود یک هزار و ۴۲۳ حلقه چاه مجاز درشهرستان اسدآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار