پلیس قصرشیرین آماده برقراری امنیت زائران اربعین است

فرمانده انتظامی قصرشیرین از آمادگی کامل پلیس برای تامین نظم و امنیت در مراسم اربعین حسینی (ع) و تسهیل در آمد و رفت زائران خبر داد.

به گزارش خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،عنایت فلاحی" فرمانده انتظامی قصرشیرین در دیدار با حجت الاسلام ملکی امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت : امسال بحث بازگشایی مرز خسروی برای تردد زائران حضرت اباعدبالله الحسین (ع) جهت شرکت در مراسم معنوی اربعین جدی‌تر از همیشه دنبال می‌شود.

وی گفت : مهمترین نکته‌ای که در صورت بازگشایی مرز باید به آن توجه کرد امنیت زائران است و در این راستا پلیس به عنوان متولی ایجاد امنیت، از آمادگی لازم و کافی برخوردار است.

فلاحی تصریح کرد: از چند ماه پیش که بحث بازگشایی مرز خسروی مطرح شد اقدامات اولیه از سوی پلیس آغاز و خوشبختانه هم اکنون از شرایط لازم برای برقراری کامل امنیت برخورداریم.

فرمانده انتظامی شهرستان قصرشیرین تصریح کرد: با توجه به اینکه خسروی نزدیک‌ترین نقطه کشور به کربلای معلاست پیش بینی می‌شود امسال جمعیت زیادی از این مرز در صورت بازگشایی به عتبات عالیات سفر کنند.

وی گفت: چندی پیش هم که سرلشکر صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا از مرز و زیرساخت‌های آن بازدید داشت وضعیت فعلی را مناسب ارزیابی و شرایط را برای اعزام زائران فراهم دید.

حجت الاسلام ملکی امام جمعه قصرشیرین نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های پلیس برای برقراری امنیت در جامعه، ابراز امیدواری کرد در مراسم اربعین امسال شاهد بازگشایی قطعی مرز خسروی و تردد زوار از این نقطه به کربلای معلا باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

بازگشایی مرز خسروی برای تردد زائران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.