نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

کمیته امداد یکی از نهاد‌های فاخر انقلابی است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از فاخرترین نهاد‌های انقلابی است.

کمیته امداد، یکی از نهاد‌های فاخر انقلابی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در دیدار با امدادگران گفت:کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از فاخرترین نهاد‌های انقلابی است که باهدف حمایت از محرومان و نیازمندان و ایجاد عدالت اجتماعی و ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه ایجادشده است.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده افزود: برای تعالی و پویندگی هر چه‌بهتر نهاد‌ها و سازمان‌ها باید بر تعاملات دوسویه و مستمر بین آن‌ها توجه ویژه‌ای کرد که در پیرامون این تعامل است که سازندگی و پیشرفت کشور حاصل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی می‌تواند سبب رونق اقتصادی استان شود و باید تلاش شود با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در سطح استان به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که آحاد مردم بتوانند شغل پایدار و مناسبی داشته باشند.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده افزود: ترویج فرهنگ زکات می‌تواند یکی از راه‌های مؤثر در کاهش فقر و رفع مشکلات نیازمندان باشد که تحقق این امر نیازمند یک حرکت جهادی و انقلابی است و مسئولان باید با گسترش فعالیت‌های تبلیغی در نهادینه کردن فرهنگ پرداخت زکات تلاش و همت ویژه‌ای به‌کارگیرند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان هم گفت: توانمندسازی خانواده‌های نیازمند یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد درزمینهٔ خودکفا شدن آنان است که در چند سال اخیر با توجه به شرایط اقتصادی خانواده‌ها میزان ورودی نیازمندان به این نهاد افزایش‌یافته که این امر مستلزم توجه ویژه مسئولان به امر اشتغال پایدار و ایجاد برنامه‌ریزی مدون برای توانمندی مددجویان است.

انتهای پیام/ز

دیدار نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با امدادگران کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.