نمایشگاه بین‌المللی کاریکاتور قدس و هولوکاست در همدان افتتاح می شود.

نمایشگاه کاریکاتور قدس و هولوکاست در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مسعود فلاح، مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان همدان با بیان اینکه این برنامه به همت واحد تجسمی حوزه هنری همدان و با مشارکت سازمان فرهنگی هنری، ورزشی شهرداری برگزار می‌شود گفت: از آنجایی که زبان کاریکاتور ابزاری مهم، قدرتمند و جهانی در نقد و آگاهی بخشی‌های سیاسی و فرهنگی است، حوزه هنری همدان در همین راستا اقدام به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کاریکاتور قدس و هولوکاست کرده است.

او اضافه کرد: برای تقویت این ظرفیت در استان همدان کارگاه یکروزه کارگاه تخصصی کاریکاتور با تدریس هادی اسدی و محمود نظری در روز افتتاحیه در سالن کنفرانس مجموعه عین القضات برگزار خواهد شد.

فلاح تعداد کاریکاتور‌های این نمایشگاه را ۹۰ عدد عنوان و بیان کرد: در بخش هولوکاست این نمایشگاه، منتخب آثار ۴۰۰ کاریکاتوریست از ۵۰ کشور دنیا حضور دارد و به همت واحد تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی این آثار در سراسر ایران به نمایش گذاشته خواهد شد.

نمایشگاه هولوکاست و قدس از ۱۴ تا ۲۲ مرداد ماه از ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰ و ۱۶ تا ۱۹ در نگارخانه فرهنگسرای عین القضات همدان میزبان علاقمندان است.

انتهای پیام/ ش

افتتاح نمایشگاه کاریکاتور در همدان

برچسب ها: کاریکاتور ، هولوکاست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.