فروش بیش از ۱۰۰ میلیون کنسول PS4

شرکت سونی موفق شده است بیش از ۱۰۰ میلیون کنسول بازی PS4 را از زمان شروع عرضه به فروش برساند.

فروش بیش از ۱۰۰ میلیون کنسول PS4به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سونی به تازگی آماری شگفت‌انگیز از میزان فروش کنسول بازی بسیار محبوب پلی‌استیشن ۴ را منتشر کرده است. این شرکت موفق شده است از زمان عرضه اولیه Play Station 4 تا کنون بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه از آن را در سراسر جهان به فروش برساند. این آمار در حالی منتشر شده است که بررسی‌ها حاکی از فروش بیش از ۳.۲ میلیون کنسول Play Station 4 تنها تا اواسط تیر ماه سال جاری است.


بیشتر بخوانید: قابلیت تنظیم دستی HDR به کنسول PS4 اضافه شد


کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ تا کنون پرفروش‌ترین کنسول بازی در جهان بوده است. این میزان از موفقیت برای سونی از زمان اولین عرضه Play Station 4 شروع شد و این دستگاه با سرعت بسیار خوبی در میان کاربران محبوبیت پیدا کرد. سونی در عرض ۵ سال و ۷ ماه موفق به فروش ۵۰ میلیون از این دستگاه شد و روند صعودی فروش با سرعت مناسبی ادامه پیدا کرد.

فروش بی‌نظیر پلی‌استیشن ۴ در آستانه عرضه نسل جدید کنسول بازی سونی

اما شاید آنچه در ماه‌های اخیر میزان ارتباط کاربران با شرکت سونی و سوددهی این شرکت را به طرز قابل توجهی بالا برده است، خرید و دانلود نرم‌افزار‌های گوناگون و بازی‌های متنوع Play Station 4 است. کنسول پلی‌استیشن ۴ در سال ۲۰۱۳ میلادی معرفی شد و مطمئنا کیفیت بسیار بالا و ارتباط مناسب آن با کاربران سبب شده است از آن سال تاکنون هنوز در صدر فروش کنسول‌های بازی در جهان قرار داشته باشد.

فروش بیش از ۱۰۰ میلیون کنسول PS4

با اینکه سونی هنوز درآمدزایی چشمگیری از پلی‌استیشن ۴ دارد، ولی طبق برنامه پیشین این شرکت مدیران آن قصد دارند نسل جدید کنسول بازی سونی با نام Play Station 5 را تا پاییز امسال عرضه کنند. این کنسول بازی از گرافیکی با کیفیت 8K پشتیبانی می‌کند و خروجی صدای سه‌بعدی دارد.

فروش بیش از ۱۰۰ میلیون کنسول PS4

مایکروسافت به عنوان رقیب دیرینه سونی در زمینه کنسول‌های بازی، قصد دارد دستگاه مخصوص گیم جدید خود را با نام Xbox Project Scarlett تا تعطیلات سال نو ۲۰۲۰ به طرفدارانش عرضه کند. هرچند به طور دقیق مشخص نیست تا کنون چند عدد از کنسول بازی نسل گذشته مایکروسافت به فروش رسیده است، ولی کارشناسان میزان کل آن را ۶۰ میلیون دستگاه تخمین زده‌اند.

انتهای پیام/

سونی بیش از ۱۰۰ میلیون کنسول بازی PS4 به فروش رسانده است

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار