کشف بیش از ۸۳ هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۸۳ هزارو ۱۰۴ لیتر روغن موتور و ضد یخ احتکار شده به ارزش تقریبی بیش از ۵ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

کشف بیش از ۸۳ هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کالای اساسی و عمومی مردم توسط یک محتکر سریعاً موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت.
 
او تصریح کرد: با کار اطلاعاتی صورت گرفته یک انبار احتکار کالا در شهر زنجان شناسائی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی و با همکاری بازرسان اداره صنعت و معدن از این انبار بازدید به عمل آمد.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان اظهار داشت:ماموران موفق شدند در بازرسی از این انبار کالا در مجموع ۸۳ هزارو ۱۰۴ لیتر روغن موتور و ضد یخ، احتکار شده کشف کنند.
 
سرهنگ خانی پور با اشاره به اینکه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی روغن موتور و ضدیخ احتکار شده بیش از ۵ میلیارد ریال براورد شده است، گفت: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با احتکار مایحتاج مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.
 
انتهای پیام/ر

روغن موتور احتکار شده در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.