مارون اهالی روستا‌های بخش غیزانیه را سیراب می‌کند

مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون گفت: تانکر‌های آبرسان، روزانه ۹۶ هزار لیتر آب آشامیدنی روستا‌های بخش غیزانیه اهواز را تامین می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بختیار بلدی مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون با بیان اینکه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در قبال همجواران تاسیسات عملیاتی شرکت همواره در دستور کار مدیریت ارشد سازمان بوده است، گفت: بخش‌ها و روستا‌هایی که حوزه جغرافیایی آن‌ها در گستره عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون قرار دارند همواره اقدامات مهمی در راستای رفع نیاز‌های بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی آن‌ها اتخاذ شده است.

او با اشاره به مشکل آب شرب منطقه بیان داشت: روزانه ۳ دستگاه تانکر در ۲ نوبت ۹۶ هزار لیتر آب آشامیدنی را برای روستا‌های تابع بخش غیزانیه تامین می‌کنند تا در شرایط اقلیمی موجود، مردم شریف این خطه با کمبود آب مواجه نشوند و از بوجود آمدن ریسک بهداشتی پیشگیری گردد.

بلدی به نشست مشترک شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون و آبفا با نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان اشاره و تصریح کرد: تامین مالی ۱۲۰ میلیارد ریال از بودجه مورد نیاز طرح آبرسانی از صفیره تا غیزانیه از طرف شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به ۲ شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون و کارون ابلاغ شد که تاکنون و بر حسب پیشرفت کار، ما ۲۶ میلیارد از ۶۰ میلیارد ریال تعهد شرکت مارون را تامین کرده ایم.

مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون افزود: بر اساس اعلام آبفا، پروژه مذکور اوایل آبان ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و تا آن زمان، شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، آبرسانی با تانکر را برای روستا‌های بخش غیزانیه ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/گ

آبرسانی به روستا‌های محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.