سنگ سفیدی: تورنمنت آستاراخان می‌تواند به تیم ملی فوتسال کمک کند

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: مصدومیت جزئی دارم که از ۲ هفته دیگر می‌توانم برای تیم فوتسال گیتی پسند بازی کنم، تورنمنت آستارخان قطعا به تیم ملی کمک می کند.

محمد رضا سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان و باشگاه گیتی پسند اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم گیتی پسند برای بازی با تیم ارژن در رقابت های لیگ برتر که قرار است روز جمعه برگزار شوداظهار داشت: تیم ارژن شیراز یک تیم بسیار خوبی است که با انگیزه بالا به مصاف تیم ما می آید. نباید به نتیجه بازی های قبلی این تیم توجه کنیم و باید با قدرت به مصاف آن ها برویم زیرا آن ها با تمام توان و انگیزه خود وارد این مسابقه خواهند شد.

در تیم ما جوانان با انگیزه ای حضور دارند

سنگ سفیدی درباره وضعیت بازیکنان مصدوم این تیم برای بازی با ارژن گفت: ما برای این دیدار ۴ بازیکن مصدوم داریم که شرایط بازی کردن در این مسابقه را نخواهند داشت. درست است که در تیم ما مصدومان زیادی وجود دارد، اما ما در تیممان جوانانی حضور دارند که با تجربه و انگیزه بسیار بالا بازی می‌کنند.

۲ هفته دیگر می توانم بازی کنم

بازیکن تیم گیتی پسند همچنین درباره وضعیت مصدومیت خود و این که آیا به بازی با ارژن شیراز می‌رسد یا خیر بیان داشت: خیر من به این بازی نمی‌رسم. به امید خدا مصدومیت من تا ۲ هفته دیگر برطرف می‌شود و امیدوارم که بتوانم به شرایط بازی کردن برسم.

تیم های مدعی قهرمانی رفته رفته بهتر خواهند شد

سنگ سفیدی درباره شرایط این فصل رقابت های لیگ برتر گفت: برخی از تیم ها نتوانسته اند از اول فصل بدنسازی خوبی داشته باشند و بازی های خود را بدون انجام بدنسازی آغاز کردند. اما به نظر من رفته رفته تیم های مدعی قهرمانی خود را از سایر دیگر تیم ها جدا خواهند کرد.

فرش آرا امسال یکی از تیم های خوب لیگ برتر است

او درباره این که امسال چه تیم هایی می توانند رقیب اصلی گیتی پسند برای قهرمانی باشند خاطر نشان کرد: امسال به جزء مس سونگون که رقیب همیشگی ما در قهرمانی است، تیم فرش آرا مشهد هم یکی ار بهترین های لیگ است که توانسته نتایج قابل قبولی را کسب کند. همچنین ملی حفاری اهواز و سوهان محمد سیما هم از تیم های بسیار خوبی هستند که در این فصل از رقیبان اصلی تیم ما برای قهرمانی هستند.

به خاطر پلی آف برخی تیم ها لیگ را جدی نمی گیرند

سنگ سفیدی درباره شرایط برخی از تیم ها در مسابقات لیگ برتر گفت: برخی از تیم ها به خاطر حضور در مرحله پلی آف با تمام توان پا به مسابقات نمی گذارند. به نظر من تیمی که می خواهد قهرمان شود نباید به مسائل حضور در پلی آف توجه کند و باید از همان اول مسابقات را محکم و جدی دنبال کند.

می توانیم از لیگ های معتبر دنیا الگوبرداری کنیم

او همچنین درباره الگو برداری از لیگ های دیگر کشورهای معتبر نیز گفت: ما می توانیم لیگ های روسیه و اسپانیا و برزیل را نگاه کنیم و از آن ها الگو برداری کنیم و شرایط برگزاری لیگ خودمان را به مانند آن ها اجرا کنیم. زیرا ما الان تیم سوم دنیا هستیم و همه کشورها ما را به عنوان یک کشوری که در رده سوم جهان قرار دارد نگاه می کنند. و ما باید الگوی مناسیبی برای دیگر کشورها باشیم.

خوشبختانه تیم ملی در گروه خوبی قرار گرفته است

محمد رضا سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره شرایط این روزهای تیم ملی برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا و مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: خوشبختانه ما در گروهی قرار گرفته ایم که از الان به جام ملت ها صعود کرده ایم زیرا ترکمنستان به عنوان میزبان جام ملت ها در گروه ما قرار دارد و ما به طور مستقیم به این مسابقات صعود کرده ایم.

به خاطر حضور در جام جهانی تیم ها با قدرت وارد جام ملت ها می شوند

او همچنین درباره شرایط جام ملت ها افزود: ما باید اسفند ماه در جام ملت ها شرکت کنیم. یکی از سخت ترین جام هایی است که باید در آن تلاش کنیم زیرا این مسابقات مقدماتی جام جهانی است و تیم ها برای حضور در جام جهانی  با تمام قدرت و توان خود وارد این رقابت ها می شوند. همچنین تیم ملی ما به عنوان قهرمان آسیا، باید با تمام انرژی و توان خود به مصاف حریفان برویم.

تورنمنت آستاراخان می تواند به تیم ملی کمک کند

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در پایان صحبت هایش درباره بازی های تدارکاتی تیم ملی تا قبل از شروع مسابقات جام ملت های آسیا گفت: قرار است که شهریور ماه در تورنمنت چهار جانبه آستاراخان شرکت کنیم که در آن تیم های بسیار خوبی حضور دارند. از تیم هایی مثل روسیه گرفته تا آذربایجان و قزاقستان که در فوتسال دنیا سرآمد هستند و ما باید تا قبل از شروع رقابت های جام ملت ها چند بازی تدارکاتی خوب را برگزار کنیم تا با آمادگی کامل به این مسابقات برویم.


بیشتر بخوانید:

بی غم: ۷۰ درصد شاکله تیم تغییر کرده است/ هیچ گونه تبانی در بازی‌های لیگ ندیده ام/ نقاط قوت و ضعف ارژن را بررسی کرده ایم

استعفای سرمربی تیم فوتسال شاهین هفته آینده بررسی می‌شود

زمان ۲ دیدار از هفته ششم لیگ برتر فوتسال تغییر کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار