در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

شرکت‌های دانش بنیان یاری رسان اقتصاد کشور

نماینده دهلران و دره‌شهر در مجلس گفت: شرکت‌های دانش بنیان در شرایط بد اقتصادی می‌توانند یاری رسان کشور باشند.

شرکت‌های دانش بنیان یاری رسان اقتصاد کشورشادمهر کاظم‌زاده، نماینده دهلران و دره‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، خطاب به شرکت‌های دانش بنیان، اظهار کرد: این شرکت‌ها باید بدانند محصولشان به طور قطع ارزشمند است. این شرکت‌ها با همه ناملایمت‌ها باید سرپا ایستاده و دلسرد نشوند.

نماینده دهلران و دره‌شهر در مجلس با اشاره به نقش شرکت‌های دانش بنیان در عبور از تحریم‌ها را موثر برشمرد و گفت: این شرکت‌ها به خوبی می‌توانند در شرایط تحریم، یاری‌رسان کشور باشند و به پویایی اقتصاد کمک کنند.


بیشتر بخوانید: رشد ۱۰ برابری بودجه خدمات توانمندسازی در سال ۹۸


کاظم‌زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان طی سال‌های اخیر رو به رشد بوده یا خیر، بیان کرد: طبق آخرین آمار باید گفت  شرکت‌های دانش بنیان، رشد بسیار خوبی  داشته است.

اختصاص مبالغ ریالی و ارزی به صندوق نوآوری و شکوفایی

وی با اشاره به نقش صندوق نوآوری و شکوفایی در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، گفت: این صندوق همواره در بودجه سنواتی تقویت شده و مبالغ ریالی و ارزی نیز به این صندوق اختصاص یافته است.

نماینده دهلران و دره‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: صندوق نوآوری و شکوفایی باید در اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان بکوشد و البته در ارائه تسهیلات به این شرکت نیز همه جوانب را مدنظر قرار دهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: ما باید روی مسیر‌هایی که تحریم‌ها بر روی آن اثر نمی‌گذارد گام برداریم و در جهت تقویت آن بکوشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار