رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سلطانیه از اجرای مانور اطفاء حریق در چمن این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، و به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، مالک اژدر افشاری با اشاره به برگزاری مانور اطفاء حریق در چمن سلطانیه گفت: این برنامه فرضی با مشارکت فرمانداری، مدیریت بحران، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، شهرداری شهرستان، اداره راهداری، آتش نشانی اورژانس و همچنین دهیاران اجرا شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سلطانیه در ادامه هدف از برگزاری مانور اطفاء حریق را آمادگی کلیه نیرو‌ها و هماهنگی بین ارگان‌های مختلف برشمرد.

وی با اعلام این که وسعت مراتع شهرستان سلطانیه ۴۵ هزار هکتار است، افزود: از ابتدای سال تا کنون در این شهرستان ۶ مورد آتش سوزی در مراتع به وسعت ۱۴ هکتار ثبت شده است.

افشاری خاطر نشان کرد: ۸ نیروی فعال در یگان حفاظت این اداره به صورت ۲۴ ساعته در آماده باش کامل هستند تا در صورت بروز هر گونه آتش سوزی در مراتع و اراضی ملی در کمترین فرصت برای اطفاء حریق در محل حادثه حاضر شوند.

وی با بیان این که ۳۰ عدد آتش کوب، ۲ عدد فلش بک، یک عدد دمنده، دو دستگاه خودروی کمک دار و یک دستگاه موتور سیکلت در راستای اطفای هر گونه حریق در عرصه‌های ملی در اختیار اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سلطانیه قرار گرفته است گفت: آموزش چگونگی اطفاء حریق نیز به صورت میدانی در حاشیه این مانور برگزار شد.

 

انتهای پیام /ک 

نیروهای یگان اداره کل منابع طبیعی شهرستان سلطانیه اماده مقابله با هرگونه خطرات اتش سوزی در مراتع می باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.