کمک ۱۱۰ میلیارد تومانی خیرین به حوزه سلامت

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کشور گفت: خیران ۱۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان و مراکز درمانی، پایگاه اورژانس، و خرید تجهیزات کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سعید شهریاری امروز در دیدار با حجت الاسلام علی حسینی امام‌جمعه شهرستان بروجرد اظهار داشت: خیرین سلامت در سطح کشور و در بخش‌های مختلف کمک‌های نقدی و غیر نقدی انجام می‌دهند که سال ۹۷، هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعم از ساخت بیمارستان و مراکز درمانی، پایگاه اورژانس، مراکز درمانی و خرید تجهیزات کمک کردند.

وی افزود: خیرین در سال ۹۶ مبلغ شش هزار میلیارد تومان برای این منظور کمک کردند و در این بخش‌ها ۱۲۰ هزار نفر در مجمع خیرین سلامت سرمایه‌گذاری انجام گرفت و البته برای این مورد هرساله میلیارد‌ها تومان در حوزه سلامت سرمایه‌گذاری می‌کنند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت عنوان کرد: از دو سال پیش برنامه‌ای تحت عنوان شورای مشارکت بانوان در حوزه سلامت در برخی از استان‌ها شروع شده که در این طرح از مشارکت بانوان برای رفع بسیاری از مسائل، مشکلات و کمک در بخش‌های درمانی استفاده می‌شود و البته بسیاری از بانوان از این طرح استقبال می‌کنند.

وی بیان کرد: علی‌رغم مشکلات اقتصادی در کشور، اما خیرین همچنان در حوزه‌های مختلف همراهی می‌کنند و در کل کشور اقدامات بسیار بزرگی انجام می‌دهند و خوشبختانه در ۳۰۰ شهرستان در کشور شورا‌های مشارکت خیرین راه‌اندازی شده است و روزبه‌روز به شهرستان‌ها و استان‌های بیشتری برای راه‌اندازی این شورا اضافه می‌شود، همچنین کار‌های سخت‌افزاری مانند ساخت بیمارستان و مراکز درمانی و خرید تجهیزات، برنامه پیشگیری، بهداشت و پژوهش را در دستور کار قرار دادیم و تلاش می‌کنیم به سمتی برویم که افراد بیمار نشوند و اقدامات پیشگیری لازم در این راستا صورت پذیرد.

شهریاری گفت: در شهرستان بروجرد خیرین سلامت اقدامات ارزنده و با ارزشی انجام داده‌اند و توانسته‌اند با این همت والا بیمارستان و پایگاه اورژانس بسازند و علاوه بر این، تجهیزات لازم راخریداری کرده و در اختیار بیماران قرار داده‌اند. این عزیزان کار‌هایی مانند ویزیت رایگان بیماران را نیز انجام می‌دهند البته همه این موارد که عنوان شد در حوزه خیرین سلامت است.

وی افزود: خیران سلامت در راستای ارائه خدمات به مردم تلاش می‌کنند و در شهرستان بروجرد نیز اقدامات زیادی مانند ساخت بیمارستان، مراکز درمانی، پایگاه‌های اورژانس و خرید تجهیزات را انجام داده‌اند.

انتهای پیام/د

خیران ۱۱۰۰ میلیارد تومان به حوزه سلامت کمک کردند

برچسب ها: سلامت ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.