رییس اداره امور اراضی شهرستان آباده:

مردم به تبلیغات کاذب درباره خرید و فروش زمین توجه نکنند

رییس اداره امور اراضی شهرستان آباده گفت: مردم به تبلیغات کاذب در زمینه خرید و فروش زمین و تغییر کاربری زمین های کشاورزی توجه نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کامران پرهامی رییس اداره امور اراضی شهرستان آباده اظهار کرد: مردم به تبلیغات کاذب در زمینه خرید و فروش زمین و تغییر کاربری زمین های کشاورزی با هدف ویلاسازی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز و باغ شهر‌ها توجه نکنند و هرگونه خرید و فروش در دفاتر اسناد رسمی انجام شود.

او ادامه داد: تغییر کاربری زمین های زراعی و باغ‌ها بر اساس قانون حفظ کاربری جرم است.

کامران پرهامی تصریح کرد: هریک از متصرفان زمین‌های زراعی که به صورت غیرمجاز و بدون گرفتن مجوز از کمیسیون‌های ذیربط اقدام به تغییر کاربری کنند، علاوه بر قلع و قمع بنا به پرداخت جزای نقدی از یک تا ۳ برابر بهای زمین‌های زراعی و باغ‌ها نیز محکوم می‌شوند.

رییس اداره امور اراضی شهرستان آباده اضافه کرد: پیشنهاد ما به مردم و بویژه کشاورزان این است که چنانچه قصد اجرای طرح یا ساخت بنا در زمین‌های زراعی و باغی را دارند، باید قبل از هرگونه اقدام از طریق سامانه مردمی حفاظت از زمین‌های کشاورزی (سامانه ۱۳۱) یا با مراجعه به مدیریت امور اراضی استان یا مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها مشاوره بگیرند و برای دریافت مجوز اقدام کنند.

انتهای پیام/چ

هشدار رییس اداره امور اراضی آباده درخصوص خرید و فروش زمین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار