تجربۀ تابستان بانشاط در شیراز شورانگیز

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: جشن‌ها و نمایشگاه‌های مردمی در قالب ۲ رویداد با عناوین "تابستان بانشاط" و "شیراز شورانگیز" خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابراهیم گشتاسبی راد رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: برنامه‌های تابستان امسال با ۲ رویکرد اوقات فراغت و تخصصی از ابتدای تابستان باهدف ایجاد شور و نشاط در جامعه در مراکز فرهنگی و سطح شهر دنبال می‌شود.

وی برگزاری نمایشگاه و جشن‌های "تابستان بانشاط" را یکی از این رویداد‌ها اعلام و افزود: در این برنامه که در همه مناطق شهردای شیراز تدوین شده است از ساعت ۱۷ نمایشگاه کتاب، صنایع‌دستی، کودک و توانمندی‌های شهروندان برپا می‌شود که از همین ساعت نیز پرفورمنس‌های ادبی، نمایش شهروندی و نمایش خیابانی اجرا می‌شود.

گشتاسبی ادامه داد: بعد نماز مغرب و عشا، در همان مکان جشنی با عنوان "تابستان بانشاط" با حضور شهروندان به اجرا در می‌آید.

معاون فرنگی هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز هم با اشاره به زمان برگزاری تابستان بانشاط در سطح شهر گفت: این رویداد ۸ مرداد در بوستان رحمت، ۱۲ مردادماه در بوستان کوهپایه، ۱۵ مردادماه در بوستان شقایق، ۱۶ مردادماه در بوستان ارغوان، ۱۸ مرداد در محور زندیه، ۲۴ مرداد در بوستان انتظار، ۲۸ مرداد در بوستان علوی، ۲۹ مرداد در گذر عفیف‌آباد، ۲ شهریور در شیشه‌گری و ۷ شهریور در بوستان پرواز برگزار می‌شود.

جمشید رضایی تصریح کرد: ۶ جشن بزرگ و مردمی با عنوان "شیراز شورانگیز" به مناسبت بزرگداشت دهه ولایت در سراچه‌های گردشگری و بوستان‌های پرترافیک برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.