قوه قضاییه نقش مهم و اساسی در اعتماد سازی و تجلی کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد

مدیر کل صدا و سیما در دیدار با دادستان دادگاه‌های عمومی و انقلاب زنجان گفت:قوه قضاییه نقش مهم و اساسی در اعتماد سازی و تجلی کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

قوه قضاییه نقش مهم و اساسی در اعتماد سازی و تجلی کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی داردبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،در دیدار مدیرکل و تعدادی از معاونین و مدیران صداوسیما با دادستان دادگاه‌های عمومی و انقلاب زنجان بر افزایش تعاملات فی مابین در راستای کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی تاکید شد
 
رئیس رسانه استانی در این دیدار با بیان اینکه امروز کشور در برهه حساسی قرار دارد، افزود: قوه قضاییه نقش مهم و اساسی در اعتماد سازی و تجلی کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

 لطیفی با اشاره به وجود ناهنجاری‌های اقتصادی، اجتماعی فرهنگی در ابعاد مختلف جامعه گفت: قوه قضاییه قطعاً می‌تواند با اقتدار کامل در مقابل با این ناهنجاری‌ها ایستاده و با جلب اعتماد عمومی مردم نسبت به این نظام، مسیر توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور را هموار سازد.

وی با اشاره به اهتمام جدی صداوسیما برای تبیین و اطلاع رسانی جایگاه و عملکرد دادگستری اظهار داشت: همکاری رسانه استانی با دادگستری در زمینه‌های مختلف از جمله مباحث آموزشی و پیشگیری قطعاً در کاهش جرایم در زمینه‌های مختلف مفید و مثمرثمر خواهد بود.

مدیرکل صداوسیما در ادامه در افزایش تعاملات فی مابین تاکید کرد.

دادستان جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب زنجان نیز در این دیدار با قدردانی از حضور مدیرکل و معاونین صداوسیما در مجموعه دادسرای انقلاب زنجان گفت: صداوسیما به عنوان رسانه‌ای فراگیر همچنان مورد اعتماد عمومی قرار دارد و می‌تواند نقش موثری را در کاهش ناهنجاری‌ها، آسیب‌های اجتماعی و جرایم در سطح جامعه ایفا نماید.

حجت الاسلام والمسلمین کرمی در ادامه این دیدار با ذکر عناوین برخی از جرایم و ناهنجاری‌های مبتلابه استان از عزم جدی و برنامه ریزی دادگستری برای ساماندهی و برخورد با متخلفان در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی و اجتماعی در راستای احقاق حقوق به حقه مردم استان خبر داد.
 
انتهای پیام/ن
 

 دیدار مدیرکل صداوسیما با دادستان

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.