برگزاری بیست و دومین جشنواره قصه گویی در شهرستان مهاباد

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک مهاباد از برگزاری بیست و دومین جشنواره قصه گویی با شعار آینده ساختنی است، در شهرستان مهاباد خبر داد.

بیست و دومین جشنواره قصه گویی در شهرستان مهاباد برگزار می‌شودبازیار مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک مهاباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: بیست و دومین جشنواره قصه گویی در سه بخش قصه‌گویی صحنه ای، قصه زندگی من در قالب فیلم ۹۰ ثانیه‌ای و همچنین بخش علمی برگزار می‌شود.

بازیار افزود: این جشنواره با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی و شعار «آینده ساختنی است» با رویکرد «تمرین زندگی» و محور موضوعی «زندگی من» برگزار می‌شود.

او ادامه داد: مرحله کتابخانه‌ای این رویداد بزرگ فرهنگی نیمه دوم مرداد ماه جاری در سطح مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان برگزار می‌شود و نفرات برگزیده این مرحله در مهرماه امسال با یکدیگر در مرحله استانی برای راهیابی به مرحله منطقه‌ای و پس از آن مرحله کشوری به رقابت می‌پردازند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک مهاباد گفت: بخش صحنه‌ای این جشنواره شامل مسابقه ملی و بین‌المللی است که شرکت‌کنندگان بخش مسابقه ملی دختران و پسران (نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال)، زنان و مردان (۱۸ سال به بالا) و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‎ها هستند.

بازیار افزود: در بخش مسابقه بین‌الملل این جشنواره برگزیدگان ۲۱ دوره گذشته در مراحل منطقه‌ای، ملی و بین‌الملل و قصه‌گویان و مجریان دارای سابقه اجرا در رسانه ملی و تئاتر کشور به همراه داوطلبان سایر کشور‌ها می‌توانند شرکت کنند.

او ادامه داد: در بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای نیز از علاقه‌مندان دعوت شده است تا با موضوع و مدت اعلام شده، فیلم قصه‌های خود را تا در پایگاه جشنواره بارگذاری کنند.

انتهای پیام/ه

برگزاری جشنواره قصه گویی در سه بخش

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.