تولیت آستان قدس رضوی:

سیستان و بلوچستان الگوی وحدت و همبستگی در کشور است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز در سیستان و بلوچستان با وجود همه‌ی تلاش‌های دشمنان، الگویی برای وحدت و همبستگی داریم که این بسیار جای خرسندی دارد.

سیستان و بلوچستان الگوی وحدت و همبستگی در کشور استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی  تولیت آستان قدس رضوی در جمع علمای شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت:دشمن در استان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان با وجود تنوع قومی و مذهبی نگاه بیشتری برای اختلاف پراکنی دارد که با عنایت خداوند در این مسیر نتوانسته موفق شود

او  بیان کرد:. ما باید از همه مرزداران بابت تلاش برای حفظ امنیت کشور تشکر کنیم، زیرا اگر امنیت نباشد هیچ چیز دیگری وجود نخواهد داشت.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: ما امروز دشمنی در مقابل اسلام داریم که به دنبال جدایی و انشقاق است و شبانه روز برای آن تلاش می‌کند.
وی اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم تا وحدت را در تمام کشور حفظ کنیم و در هنگام فتنه‌ها دست دشمن را قطع کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین مروی بیان کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید ما برای الفت و همبستگی شما دشمنانتان را نابود کردیم و این را بدانید که امروز دشمنی‌ها و جدایی در اسلام به خاطر کید و حیله دشمنان است.

او  تصریح کرد: امروز در کشور همه تلاش می‌کنند تا محرومیت را از استان سیستان و بلوچستان بزدایند و ما هم در حد توان خود در آستان قدس رضوی تلاش خود را می‌کنیم.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: ما سیستان و بلوچستان را امتداد و ادامه استان خراسان رضوی می‌دانیم و تلاش ما هم برای این استان بیشتر خواهد بود.

او  اظهار داشت: امید داریم روزی برسد که محرومیت به صورت کلی از سیستان و بلوچستان برداشته شود.

حجت الاسلام و المسلمین مروی گفت: امروز روز وحدت حوزه و دانشگاه است و این‌گونه محافل از برکات انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی امروز چهارشنبه به منظور بازدید از پایانه مرزی و زائر سرای آستان قدس رضوی در مرز میرجاوه، نشست با علمای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان، شرکت در شورای اداری این استان، حضور در همایش خورشید ولایت در ایرانشهر و دیدار تولیت آستان قدس با خادمیاران آستان قدس در سیستان و بلوچستان به زاهدان سفر کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار