مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید خبر داد؛

ایجاد ۱۰۰ هزار شغل روستایی، امسال

اصغر نورالله زاده گفت: امسال ۱۰۰ هزار فرصت شغلی در صندوق کار آفرینی امید ایجاد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اصغر نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: پارسال از محل اعتبارات این صندوق ۶۵ هزار فرصت شغلی ایجاد و از ۲۳ طرح نیز حمایت شد و پیش بینی می‌شود امسال ۱۰۰ هزار فرصت شغلی در صندوق کار آفرینی امید ایجاد شود.

وی به اجرای طرح اشتغال جوانان روستایی با همکاری وزارت ورزش و جوانان در قانون بودجه ۹۸ اشاره کرد و افزود: بر اساس قانون بودجه سال ۹۸، مجریان طرح‌هایی که وزارت ورزش و جوانان آن را تایید کند، می‌توانند از حمایت مالی و تسهیلاتی صندوق کار آفرینی امید برخوردار شوند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در ادام با اشاره به اینکه استان سمنان با پرداخت ۴۸۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی برای اجرای ۱۱۲ طرح از رتبه‌های برتر کشور در شغل آفرینی در روستاها است بیان کرد: یکی از برنامه‌های صندوق کارآفرینی امید، توجه به کسب و کار روستایی با ارائه تسهیلات ارزان قیمت با کار مزد شش درصد است.

نورالله زاده ابراز کرد: در زمینه ضمانت تسهیلات روستایی صندوق هر نوع ضمانتی از قبیل تراکتور، زمین کشاورزی، کمباین، واحد مسکونی و حتی چاه کشاورزی متناسب با فضای کسب و کار تایید و اخذ می‌شود.

شهرکی مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید استان سمنان هم گفت: تاکنون ۳۳۸ میلیارد ریال که حدود ۹۰ درصد تعهدات این صندوق استان سمنان است، پرداخت شده و بقیه تا ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود

وی افزود: تسهیلات اشتغال روستایی با کارمزد شش درصد، سقف ۴۰ میلیارد ریال و دوره بازپرداخت ۷ تا ۹ سال است و در طرح‌های ایجادی نیز یک سال تنفس پرداخت به متقاضی داده می‌شود.

انتهای پیام / م

ضمانت تسهیلات روستایی صندوق متناسب با فضای کسب و کار تایید و اخذ می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.