درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ / ۳قاچاقچی موادمخدر به هلاکت رسیدند

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با سوداگران مرگ، هلاکت ۳ قاچاقچی و کشف یک تن و ۲۴۵ کیلوگرم مواد افیونی خبر داد.

سردار محمد قنبری در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "سراوان" با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر از مناطق مرزی به عمق کشور را شناسایی کردند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از چندین روز کار گسترده اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، سرانجام ساعت ۱۶:۰۰ عصر روز گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه وانت در محدوده یکی از روستا‌های شهرستان سراوان در تردد بودند شناسایی و تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سرانجام با قرار گرفتن اعضای این باند قاچاق در منطقه کمین تکاوران پلیس با آن‌ها درگیر شدند.

وی بیان داشت: در این درگیری مسلحانه که ساعتی طول کشید با آتش پر حجم تکاوران پلیس، یکی از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسید و در بازرسی از خودرو‌ها ۸۳۲ کیلو و ۱۸۰ گرم تریاک، ۴ قبضه اسلحه کلاش، ۱۶ عدد خشاب حاوی ۴۰۱ فشنگ جنگی، یک قبضه کلت به همراه یک تیغه خشاب،۴۲فشنگ ۹ میلی متری، یک دستگاه تلفن ماهواره‌ای کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در ادامه این عملیات خودروی دیگر قاچاقچیان که به سمت شهرستان سیب و سوران متواری شده بود در محدوده منطقه پسکوه توسط تکاوران پلیس شناسایی و طی یک درگیری مسلحانه سوداگران مرگ زمین گیر شد.

سردار قنبری تصریح کرد: در این رابطه ۲ عضو دیگر این باند به هلاکت رسید و در بازرسی از خودرو وانت ۳۸۸ کیلو و ۵۷۵ گرم تریاک، ۲۵ کیلو و ۱۷ گرم حشیش و ۲ قبضه اسلحه کلاش به همراه ۶ تیغه خشاب حاوی ۵۴ فشنگ جنگی کشف شد.

سردار قنبری با تقدیر از تلاش ماموران انتظامی شهرستان سراوان و سیب و سوران در کشف این محموله سنگین مواد مخدر خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچگونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

انتهای پیام/گ

درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ در سیستان وبلوچستان

برچسب ها: پلیس ، قاچاقچیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار