دیدار سعید جلیلی با امام جمعه همدان/برای رفاه اجتماعی و اقتصادی مردم به دنبال تعامل با دولت هستیم

سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با امام جمعه همدان دیدار کرد.

دیدار سعید جلیلی با امام جمعه همدان/برای رفاه اجتماعی و اقتصادی مردم به دنبال تعامل با دولت هستیمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار نماینده ولی فثیه در استان همدان با بیان اینکه  ما دنبال حرکت‌های حزبی نیستیم و نیرو‌های کشور را باید به دنبال حرکت نیرو‌های انقلابی برای رفاه مردم باشند، گفت: یکی از بهترین محور‌ها گفتمان با مردم در خطبه های  نماز جمعه است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت ما می‌توانیم تحریم‌ها را دور بزنیم و از این شرایط با موفقیت عبور کنیم.
سعید جلیلی ،تفکر این که اگر رقیب ما در راس کار باشد، کنار بکشیم را اشتباه دانست و گفت همه باید با مسئولیت پذیری ، در هر شرایطی برای بهبود وضعیت کشور تلاش کنیم.

وی  با تاکید بر اینکه در بحث سیاسی و اقتصادی کشور نباید زمان را از دست دهیم اظهارداشت: در پیشنهادات و جلسات ما برای  رفاه اجتماعی و اقتصادی مردم  به دنبال تعامل با دولت  هستیم.

 امام جمعه همدان هم مشورت‌های مردمی را در اجرای کار‌ها ضروری دانست افزود: با برنامه ریزی باید استان را به سمت صنعتی شدن و فراوری محصولات کشاورزی ببریم.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی از تشکیل کمیته مطالعاتی در راستای اقتصاد مقاومتی در استاندار داد و گفت: این کمیته از نظر کارشناسان دفتر شورای عالی امنیت ملی بهرهمند می‌شوند تا اجرای برنامه‌ها هم اصولی‌تر باشد.

وی افزود : نمایندگان  رهبرمعظم انقلاب محور و کانون فعالیت‌های فرهنگی و انقلابی در کشور هستند.

انتهای پیام / ا

ما می توانیم از شرایط تحریم با موفقیت عبور کنیم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.