اتفاق عجیب در نساجی/ بازگشت مالکان سابق

هیات فوتبال مازندران در نامه‌ای از صنیعی فر و حدادیان مالکان سابق نساجی خواست امور مربوط به تیم فوتبال نساجی را از این پس پیگیری کنند.

غلامرضا بهروان رئیس هیات فوتبال مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با بیان اینکه آقای اژدری به تعهدات خود در نساجی عمل نکرده است، گفت: به خاطر همین موضوع مالکیت نساجی مازندران دوباره به صنیعی فر و حدادیان واگذار می‌شود.

او افزود: هیچ پولی پس از قرارداد واگذاری پرداخت نشد و چون شروط مبایعه نامه اجرایی نشده است از دید هیات فوتبال هیچ مالکیتی هم انتقال پیدا نکرده است.

رئیس هیات فوتبال مازندران ادامه داد: در هیات فوتبال مازندران واگذاری نساجی ثبت نشده بود و از دید هیات فوتبال آقایان صنیعی فر و حدادیان همچنان مالکان نساجی هستند.

او گفت: هیات فوتبال مازندران با انتشار نامه‌ای به مالکان باشگاه نساجی جهت جلوگیری از ایجاد خلل در آن باشگاه و پیشبرد هر چه بهتر امور باشگاه، خواستار پیگیری هر چه زودتر ثبت قرارداد و سایر برنامه‌های مورد نیاز پیش از آغاز لیگ برتر شد.
 
در نامه ای که هیات فوتبال مازندران امروز پنج شنبه دهم مرداد رسانه ای کرد خطاب به صنیعی فر و حدادیان اعلام داشت با توجه به در پیش بودن مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور جهت جلوگیری از ایجاد خلل در آن باشگاه و پیش برد هر چه سریعتر امور در فرصت باقی مانده نسبت به ثبت قرارداد بازکنان، کادر اجرایی و فنی تیم بزرگسالان نساجی اقدامات لازم را انجام دهند.

جامعه فوتبال مازندران خاصه هوادران فهیم آن باشگاه در همه حال قدردان و سپاسگذار زحمات شما هستند و هیات فوتبال استان کما فی سابق با تمام توان خود را موظف به همکاری با ان مجموعه می داند.
 
اتفاق عجیب در نساجی بازگشت مالکان سابق
 
انتهای پیام/س
 
 

بازگشت مالکان سابق نساجی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.