سامسونگ با همکاری آندر آرمر ساعت هوشمند می‌سازد

سامسونگ یکی از مدل‌های نسل بعدی ساعت‌های هوشمند خود را با همکاری آندر آرمر می‌سازد.

تولید ساعت هوشمند با همکاری آندر آرمر توسط سامسونگبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ در نظر دارد نسل بعدی ساعت‌های هوشمند خود یعنی Galaxy Watch Active 2 را از طریق سایت خود معرفی کند. این محصول قرار است دارای دو مدل مجزای بلوتوث و LTE باشد. علاوه بر این دو مدل، قرار است یک مدل ورزشی هم از این ساعت هوشمند تولید شود که تصاویر آن به تازگی در فضای مجازی لو رفته است.


بیشتر بخوانید: شکست سامسونگ مقابل اوپو در زمینه تولید نمایشگر خمیده


این ساعت ورزشی که قرار است با نام برند آندر آرمر تولید شود می‌تواند به صورت مستقیم با اپل واچ نایک و ساعت هوشمند فیت‌بیت نسخه آدیداس رقابت کند. بر اساس گزارش‌های اخیر، این نسخه ساعت هوشمند جدید سامسونگ به طور کامل با ارتباط بلوتوثی کار خواهد کرد و دارای برنامه MapMyRun برای پیگیری فعالیت کاربران عرضه خواهد شد. شرکت سامسونگ برای این که بتواند مشتریان بیشتری برای این ساعت جذب کند قصد دارد سرویس شش ماهه رایگان در اختیار مشتریان خود بگذارد.

ساعت Galaxy Watch Active 2 نسخه آندر آرمر شبیه ساعت هوشمند مدل بلوتوثی این محصول است. تمام مشخصات سخت‌افزاری این ساعت هم از نمونه بلوتوثی آن گرفته شده است. تنها کاری که سامسونگ کرده است تا این ساعت را برای دوست‌داران ورزش و فیتنس جذاب کند، اضافه کردن بند به رنگ سیاه یا سفید به آن است. همچنین مانند مدل‌های استاندارد این ساعت، مدل آندر آرمر در دو اندازه صفحه نمایش ۴۰ یا ۴۴ میلیمتری تولید و عرضه خواهد شد.

تولید ساعت هوشمند با همکاری آندر آرمر توسط سامسونگ

ساعت هوشمند مخصوص فیتنس سامسونگ با سنسور نظارت نوار قلب تولید خواهد شد، اما استفاده از این قابلیت تا اوایل سال ۲۰۲۰ روی Galaxy Watch Active 2 فعال نخواهد شد. با این وجود، قابلیت هشدار دادن به کاربر در زمان کار کردن غیرمعمولی قلب، از همان ابتدا روی ساعت فعال خواهد بود و کاربران از آن بهره‌مند می‌شوند.

گفتنی است، Galaxy Watch Under Armour با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگار است. این ساعت هوشمند با سیستم عامل تایزن با رابط کاربری One UI ارائه خواهد شد و همچنین از دستیار صوتی هوشمند بیکسبی و Samsung Pay پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام/

سامسونگ یک ساعت مخصوص طرفداران ورزش تولید می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار