سالن ۶ هزار نفری کرمانشاه بعد از سال‌ها افتتاح خواهد شد

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: سالن ۶ هزار نفری کرمانشاه امسال بعد از سال‌ها افتتاح خواهد شد و اولین دیواره سنگنوردی استاندارد استان نیز طبق برنامه تا هفته دولت به اتمام خواهد رسید.

سالن ۶ هزار نفری کرمانشاه بعد از سال‌ها افتتاح خواهد شدبه گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  صابر رحیمی با بیان اینکه  توانستیم رشد ۲۳ درصدی آمار بیمه شده را داشته باشیم گفت: کسب ۵ مدال طلا ۳ نقره و ۵ مدال برنز در رقابت‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا با رشد ۱۵۰ درصدی نسبت به دوره قبل حاکی از توانمندی بالای ورزشکاران و قهرمانان استان کرمانشاه در میعادگاه‌های مختلف و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد. طی سال گذشته حضور ۳۶۵ ورزشکار در اردو‌های تیم ملی و ۷۶ تیم در لیگ‌های کشوری و همچنین دستیابی به آمار بی نظیر ۸۵ هزار نفری ورزشکاران سازمان یافته با افزایش ۲۳ درصدی در قالب ۴۱۴ هیئت شهرستانی و ۴۹ طرح استانی در ۳۷۰ مکان ورزشی تحت پوشش آمار خیره کننده‌ای را برای استان به ثبت رساند ۱۷۵ میزبانی رویداد‌های کشوری و میزبانی ۳ رویداد بین المللی، احداث ۱۴۳ خانه ورزش روستایی و برگزاری ۱۱۷۰ جشنواره تفریحی و خانوادگی در حوزه ورزش استان کرمانشاه داشتیم.

رحیمی گفت: حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی و رشد ۲۰۰ درصدی در راه اندازی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات فرهنگی، مذهبی و دینی از توانمندی و اهتمام جدی اداره ورزش و جوانان در توجه به امور و رسیدگی به مشکلات جوانان شایسته این مرز و بوم حکایت دارد.

رحیمی خاطرنشان کرد: رشد ۲۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی و ۱۷۱ درصدی اعتبارات جاری در حوزه ورزش پهلوانی، همگانی و جوانان شرایطی را فراهم کرد که در تحقق اهداف کوشا و پرتلاش ظاهر شویم.

وی افزود: همچنین برگزاری ۲۲۳۰ جشنواره ورزشی، ۲۳۰ همایش دوچرخه سواری، ۳۱۰ همایش کوهنوردی و کوهپیمایی از دیگر برنامه‌های سال گذشته اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه بوده است.

وی افزود: با پیگیری‌های استاندار سالن ۶ هزار نفری کرمانشاه امسال بعد از سال‌ها افتتاح خواهد شد و همچنین استخر قهرمانی ما در دهه فجر به فراخوان عمومی گذاشته می‌شود تا تکلیف آن روشن شود اولین دیواره سنگنوردی استاندارد استان نیز طبق برنامه تا هفته دولت به اتمام خواهد رسید.

انتهای  پیام/ز

 

رشد ۲۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی در حوزه ورزش و جوانان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.