وزیر دفاع در یادواره شهدای لاشک و یادبود شیخ فضل الله نوری گفت: نیرو‌های مسلح ایران آمادگی برای مقابله با هر خطری را دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  امیر حاتمی وزیر دفاع در یادواره شهدای لاشک و یادبود شیخ فضل الله نوری در مسجد جامع این روستا با اشاره به دستاورد‌های پیشرفته نظامی وجایگاه مردمی نیرو‌های مسلح گفت: اتکا نیرو‌های مسلح به ملت است ومی دانیم دشمن جرات ورود به میدان نظامی راندارد چرا که امروز تمام نیاز‌های دفاعی را خودمان تولید می‌کنیم و دشمن بزودی در میدان تحریم شکست خواهد خورد.

او افزود: امروز هدف قرار دادن پیشرفته‌ترین پهپاد امریکایی بیانگرپیشرفت چشمگیر صنایع دفاعی داخلی است که به برکت خون شهدا وتلاش فرزندان ملت شهید پرور در صنایع دفاعی شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه محقق می‌شود.

امیر حاتمی ادامه داد: دشمنان تصور نمی‌کردند ایرانیان به پیشرفت دست یابند و با استفاده از سامانه راداری و دفاعی ساخت ایران پهپاد دشمن شناسایی و مورد هدف قرار دهند.

وزیر دفاع گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران دارای تجهیزات نظامی پیشرفته در هوا، دریا وخشکی است و دشمنان جرات برخورد در میدان نظامی را بخود نمی‌دهند.

او با اشاره به توفیف کشتی انگلیسی اضافه کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران شاهد تخلف آشکار کشتی انگلیسی در منطقه بودند و بعنوان حافظ امنیت تنگه هرمز کشتی انگلیسی را توقیف کردند.

امیر حاتمی گفت: سرویس اطلاعاتی انگلیس به دروغ از مسیر غیرمتعارف حرکت کشتی خود ابراز بی اطلاعی کرد.

به گفته وزیر دفاع دشمنان به دروغ اعلام می‌کنند بدنبال تحریم ملت ایران نیستند و خواهان گفت گو بدون پیش شرط هستند، اما در رفتاری متناقص وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران را تحریم می‌کنند.

او با اشاره به چهل سال تحریم ایران اسلامی نیز گفت: ملت ایران با ایستادگی خود از خون شهدا تاسی گرفته و همچون جنگ تحمیلی هشت ساله تحریم ١٦ماهه را بزودی شکست خواهند داد.

وزیر دفاع در بخش پایانی سختان خود شهدا را افرادی بزرگ دانست وافزود: شهدا درمیدان مبارزه ملت ایران با استکبار از مشروطه تاکنون در برابر زور گویی‌های شرق وغرب ایستادند وما باید این فرهنگ را حفظ کنیم و اشاعه دهیم.

۱۱ مرداد سالروز شهادت شیخ فضل الله نوری مجاهد فقیه است که در راه گسترش مشروطه مشروعه تمام توان خود را بکار بست و در مسیر برقراری این آرمان تا آخرین نفس ایستادگی کرد.


انتهای پیام/آ

 آمادگی نیرو‌های مسلح ایران  برای مقابله با هر خطری  

برچسب ها: سپاه ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.