بازدید معاون‌هماهنگی و نظارت اقتصادی معاون اول رییس جمهور از پروژه های نیمه فعال

معاون‌هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهور امروز در سفر به کرمانشاه از پروژه‌های نیمه فعال صنعتی استان بازدید و مشکلات و موانع پیش روی طرح‌ها را بررسی کرد.

بازدید معاون‌هماهنگی و نظارت اقتصادی معاون اول رییس جمهور از پروژه های نیمه فعالبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، شیرکوند معاون‌هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهور  امروز با همراهی مسئولان و مدیران ارشد استان از پالایشگاه آناهیتا دیدن کرد.

وی در این بازدید گفت که در خصوص احداث و اجرای این پروژه مذاکراتی باید با وزارت نفت انجام شودو اقدامات آتی را پیگیری خواهد کرد.
پس از این بازدید شیرکوند به کارخانه قوطی سازی زمزم کرمانشاه رفت و مقرر شد که در خصوص رفع محدودیت‌های تمدید lc و اختصاص اعتبار جهت راه‌اندازی خط تولید درب مذاکرات و پیگیری‌های لازم انجام شود.
لازم به ذکر است میزان اشتغالزایی این کارخانه۱۶۵ نفر است که در حال حاضر با نصف ظرفیت در حال تولید است.
بازدید از کارخانه کاغذ غرب از دیگر برنامه‌های شیرکوند به کرمانشاه بود که در این بازدید هم مقرر شد در خصوص واگذاری دستگاه‌ها و اراضی این واحد تولیدی به بخش خصوصی تصمیمات نهایی اتخاذ شود.
مقصد بعدی معاون معاون اول رئیس جمهور کارخانه کاغذ بیستون تامین بود که در این بازدید هم مقرر شد تا دو هفته آینده نسبت به تامین اعتبار و چگونگی تکمیل و راه‌اندازی آن جلسه‌ای در تهران با حضور مسئولین مرتبط برگزار گردد.

انتهای  پیام/ز

 

بازدید شیرکوند معاون معاون اول رییس جمهور از کارخانه قوطی سازی زمزم کرمانشاه

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار