مستقر نشدن گیت‌های منطقه آزاد اروند پس از ۶ سال

امام جمعه آبادان از مستقر نشدن گیت‌های منطقه آزاد اروند پس از ۶ سال اعلام افزایش محدده این سازمان در شهرستان‌های آبادان و خرمشهرانتقاد کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه های نماز جمعه آبادان  با انتقاد از مستقر نشدن گیت های منطقه آزاد اروند پس از ۶ سال اعلام افزایش محدوده این سازمان در شهرستان های آبادان و خرمشهر گفت: چرخه اقتصادی منطقه آزاد با استقرار گیت ها در ورودی های منطقه باید فعال شود.

اوضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام جواد( ع) به سفر اعضای کمیسیون اصل ۹۰ به آبادان اشاره کرد و ادامه داد:اگر گمرک و ثبت کالا در آبادان فعال شود  میزان فقر در این شهرستان کاهش خواهد یافت.

امام جمعه آبادان افزود: اینک وقت عمل دولت به وعده های خود در خصوص منطقه آزاد اروند است و مردم باید از مزیت های این منطقه بهره مند شوند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور همچنین ضمن گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) وحضرت فاطمه زهرا (س) گفت:تشکیل زندگی در ساده زیستی همراه عشق و محبت این خانواه الگویی برای زندگی های مشترک است.

او رمز ماندگاری زندگی های مشترک را دینی بودن آنها  دانست و افزود:خانواده ها دین مداری در زندگی های مشترک فرزندان خود را در اولویت قرار دهند و تغییر نگاه خانواده ها از مادیات به زندگی معنوی باعث استواری زندگی مشترک خواهد شد.

امام جمعه آبادان ۱۷ مرداد روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف بدست گروه طالبان را  گرامی داشت و گفت: خبرنگاران به عنوان امین مردم و مسئولان نقش مهمی در امیدبخشی به جامعه بر عهده دارند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور حرفه خبرنگاری را از مشاغل سخت و طاقت فرسا دانست و افزود:خبرنگاران با انعکاس واقعی خبرها و رویدادها دنبال کشف حقیقت هستند.

اوتحریم وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا را محکوم کرد و گفت:آمریکا در برنامه های تحریمی علیه ایران منطق درستی ندارند و کارهای احمقانه انجام می دهند.

خطیب نماز جمعه آبادان افزود:تحریم ها  باعث پیشرفت کشور در بخش های مختلف شده است و اثبات کارایی نظام را در جهان بیشتر کرده است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت: آمریکا دنبال جنگ روانی برای سست کردن رابطه بین مردم و نظام است و آنچه توطئه های آنها را تاکنون خنثی کرده اعتماد مردم به نظام و انقلاب و رهبری است.

او افزود: دشمن به دنبال عملیات روانی برای ایجاد شکافت بین مردم  نظام است و تنها راه مقابه با آن تقویت روحیه مقاومت است.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان آبادان

برچسب ها: نمازجمعه ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.