رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان از تشدید نظارت‌ها بر کشتارگاه‌ها و مراکزعرضه گوشت مرغ و برخورد قاطع با متخلفان خبر داد.

قیمت مرغ ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شد/برخورد قاطع با گرانفروشان و متخلفان صورت می‌گیردبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به افزایش غیر قانونی قیمت مرغ طی روز‌های اخیر از تشدید نظارت‌ها و برخورد با متخلفان این حوزه در استان خبر داد و گفت: طی بازرسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان معاونت نظارت و بازرسی این سازمان در ۲ روز گذشته از کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه گوشت مرغ در سطح استان تخلفاتی محرز و برخورد قانونی با این واحد‌ها صورت گرفت.

او افزود: در این رابطه ۲ مورد از کشتارگاه‌های استان به دلیل گرانفروشی به ارزش ۸۲ میلیون و ۲۳۴ هزار ریال پس از بررسی نهایی و تکمیل پرونده جهت طی مراحل قانونی به مراجع ذیربط ارجاع گردید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: در ۲ روز گذشته از واحد‌های عرضه گوشت مرغ بازدید شده و ۱۴ فقره پرونده به ارزش بیش از سه میلیارد و ۳۳۶ میلیون ریال پس از تکمیل جهت رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

صادقی با اشاره به تعیین قیمت ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان برای هر کیلوگرم مرغ توسط سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان در کارگروه تنظیم بازار کشوری اظهار کرد: هرگونه گران‌فروشی مرغ منجر به تشکیل پرونده و رسیدگی در محاکم تعزیرات حکومتی می‌شود.

او با قدردانی از مسئولان واحد‌های متعهد و با تاکید بر ضرورت رعایت قانون از مردم خواست تا هرگونه تخلف را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/س

برخورد با گرانفروشان مرغ در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.