توییت فریبنده ترامپ درباره رهبر کره شمالی

رئیس جمهور آمریکا در سه پیام در صفحه توییتر خود به آزمایشات موشکی کره شمالی واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سه پیام در صفحه توییتر خود به آزمایشات موشکی کره شمالی واکنش نشان داد.

وی در توییتر خود نوشت: کره شمالی اقدام به آزمایش سه موشک بالستیک کوتاه برد در روزهای اخیر کرده است. این آزمایش های موشکی نقض توافق میان ما در سنگاپور نیست زیرا ما در آنجا درباره موشک های کوتاه برد گفت و گویی نکردیم. با این وجود، احتمالا این اقدام نقض قطعنامه های سازمان ملل است.

ترامپ در ادامه نوشت: کیم جونگ اون (رهبر کره شمالی) نمی خواهد با از بین رفتن اعتماد من، مرا ناامید کند. هنوز چیزهایی زیادی هستند که کره شمالی باید به دست بیاورد. کره شمالی در جایگاه یک کشور، تحت رهبری 'کیم جونگ اون' قابلیت‌های نامحدودی دارد. البته، این امکان هم وجود دارد که آنها چیزهای زیادی از دست بدهند، اما معتقدم که کیم چشم‌انداز زیبا و فوق‌العاده‌ای برای کشورش دارد و فقط ایالات متحده، با ریاست‌جمهوری من می‌تواند این چشم‌انداز را محقق کند.

ترامپ در ادامه با لحن فریبنده می نویسد: رهبر کره شمالی کار درست را انجام خواهد داد، چون باهوش‌تر از آن است که این کار را انجام ندهد و نمی‌خواهد دوستش، رئیس‌جمهور ترامپ را ناامید کند!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار