کمتر از ۱۰ درصد تاکسی‌های بوشهر فعالند

رئیس شورای شهر بوشهر گفت: از ۷۰۰ دستگاه تاکسی دارای مجوز در این شهر فقط ۵۰ تا ۶۰ تاکسی فعال هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابوذر دهدار با اشاره به فرسودگی ناوگان تاکسیرانی بوشهر، نوسازی آن را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری عنوان کرد.

وی افزود: پس از نشست با رانندگان تاکسی در شورا و به آن‌ها قول داده شد که نشستی با مسئولان مرتبط درباره وضع تاکسی‌ها و مشکلات آن‌ها برگزار شود که این نشست با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط برگزار شد.

رئیس شورای شهر بوشهر بیان کرد: نوسازی ناوگان تاکسیرانی با استفاده از تسهیلات کم بهره، سیاست مورد نظر مدیریت شهری در بحث حمل و نقل عمومی است که بر این اساس، پارسال با یکی از بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر بوشهر به توافق رسیدیم که به علت افزایش چند برابری قیمت خودرو، رانندگان تاکسی موفق به استفاده از این تسهیلات نشدند.

دهدار با اشاره به حضور بی‌رویه و غیرقانونی مسافربر‌های شخصی در این شهر گفت: حضور این مسافربر‌ها که بیشتر از شهر‌های اطراف هستند، باعث بی‌نظمی در چرخه حمل و نقل مسافر و حتی ناامنی برای شهروندان شده و باید ساماندهی شوند.

وی عنوان کرد: مقرر شده با همکاری پلیس راهور با مسافربر‌های شخصی برخورد و همچنین زمینه‌ای فراهم شود که مسافربر‌های شخصی که تمایل به فعالیت دارند به عنوان تاکسی موقت زیر نظر سازمان حمل و نقل شهرداری فعالیت کنند.

انتهای پیام/ک

مسافربرهای شخصی ساماندهی شوند

برچسب ها: حمل و نقل ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.