۲۳۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد اردبیل فاقد مسکن هستند

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل فاقد مسکن مناسب هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد آزادپور، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه ۲ هزار و ۳۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل فاقد مسکن مناسب هستند، گفت: تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با همکاری‌های مضاعف دستگاه‌های اجرایی و نیکوکاران اردبیلی منزل مناسبی را برای تمامی خانوار تحت حمایت این استان تأمین کنیم.

او با اشاره به اینکه درصدد هستیم تا پایان سال‌جاری مسکن تمامی خانواده‌های ایتام تحت حمایت را که دچار مشکل هستند تأمین کنیم، گفت: ۲۸۰ خانوار ایتام تحت حمایت فاقد مسکن مناسب هستند که تلاش داریم با ارائه خدمات عمرانی این مشکل ضروری آنهارا رفع کنیم.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل اشاره به اینکه مسکن مناسب، یکی از دغدغه‌های بسیار مهم خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل است که رفع این مشکل اساسی در دستور کار امدادگران قرار دارد، تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیران و نیکوکاران برای تأمین مسکن مددجویان تحت حمایت از جمله راهکار‌های کمیته امداد استان اردبیل در یاری‌رسانی به مددجویان فاقد منزل مناسب است.

آزادپور با اعلام اینکه به ۱۰۰ خانوار تحت حمایت در چهار ماهه نخست سال‌جاری خدمات عمرانی ارائه شده است، بیان کرد: از آنجا که ارائه خدمات عمرانی به خانوار تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر جامعه نیازمند هزینه‌های بسیار بالایی است از خیران و نیکوکاران خواستاریم تا بیش از پیش کمیته امداد را در این امر مهم یاری کنند.

او با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ میلیون تومان برای ارائه خدمات خرید، ساخت، تعمیر و بهسازی منازل مددجویان در شهر‌ها و روستا‌های تابعه استان اردبیل هزینه پرداخت شده است، افزود: تأمین مسکن یکی از مراحل توانمندسازی خانوار تحت حمایت است که مشارکت هرچه بیشتر خیران در ساخت و خرید منزل مناسب برای مددجویان می‌تواند مسیر خوداتکایی آن‌ها را هموار کند.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل تأمین مسکن روستاییان در مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های مهم کمیته امداد استان اردبیل عنوان کرد و افزود: مناطق محروم نیاز مبرمی به رسیدگی دارند که کمیته امداد استان اردبیل با به کار گیری تمهیدات لازم تلاش دارد علاوه بر توسعه این مناطق، به مهاجرت معکوس روستاییان از شهر‌ها به محل سکونت خود کمک کند.

آزادپور با اشاره به اینکه مردم نوعدوست می‌توانند از طریق مساعدت نقدی، اهدای ملک یا واحد مسکونی، تأمین زمین و مصالح ساختمانی و یا تأمین اقساط ماهیانه تسهیلات بانکی به خانه‌دار شدن مددجویان کمک کنند، گفت: سیستم آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* و سامانه ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ نیز در اختیار نیکوکاران قرار داده شده است تا به سادگی بتوانند در تأمین مسکن خانوار بی‌بضاعت استان اردبیل مشارکت کنند.

انتهای پیام/ح

۲۸۰ خانوار ایتام تحت حمایت فاقد مسکن مناسب هستند

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.