آتش سوزی جنگل‌های منطقه حفاظت شده قلاجه

فرماندار گیلانغرب گفت : آتش سوزی جنگل‌های منطقه حفاظت شده قلاجه در محدوده مقابل روستای شیخ جبرئیل که از ساعت ۱۵ بعدازظهر دیروز شروع و در ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شامگاه جمعه مهار شده بود، صبح امروز (شنبه) دوباره شعله ور شد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت : پس از وقوع حادثه آتش سوزی جنگل‌های منطقه حفاظت شده قلاجه در محدوده مقابل روستای شیخ جبرئیل بلافاصله اعضای ستاد بحران بخش گواور نیرو‌های امدادی، مردم و یگان‌های حفاظت منابع طبیعی محیط زیست در محل حضور یافته اند تا نسبت به مهار آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه طی آتش سوزی روز گذشته بیش از ۱۵ هکتار از مراتع جنگلی این منطقه در آتش سوخت، گفت : با توجه به صعب العبور بودن منطقه و شیب تند آن و سرازیرشدن کنده‌های ناشی از آتش سوزی شب گذشته در ساعت ۶ بامداد امروز آتش سوزی دوباره محدوده مورد اشاره را دربرگرفته که همه نیرو‌ها با تمام توان وارد عمل شده اند و مشغول عملیات مهار هستند.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۲ فقره آتش سوزی در منابع طبیعی شهرستان رخ داده که به ۱۰۶ هکتار از مراتع مشجر شهرستان خسارت وارد کرده است.

 

 

انتهای پیام/د

جنگل‌های منطقه حفاظت شده قلاجه سوخت

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار