ارائه روزانه بیش از ۱۰ میلیارد تومان تعهدات به جامعه هدف تامین اجتماعی

تامین اجتماعی گیلان روزانه بیش از ۱۰ میلیارد تومان تعهدات به جامعه هدف ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، جمیل حق پرست، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت روزانه بیش از ۱۰ میلیارد تومان تعهدات به جامعه هدف ارائه می‌شود و این در حالی است که در سه ماه نخست امسال بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان تعهدات از سوی تامین اجتماعی گیلان در بخش بیمه‌ای به بیمه شدگان و مستمری بگیران ارائه شده است.

او افزود: در بخش بیمه‌ای تامین اجتماعی استان بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان تعهدات انجام گرفته است که ۷۵۵ میلیارد تومان آن شامل انواع مستمری‌های بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان، افزون بر ۳۶ میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری و ۱۲ میلیارد تومان تعهدات کوتاه مدت متشکل از غرامت و کمک هزینه‌ها بوده است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان، با بیان اینکه مجموع میزان تعهدات انجام شده در این مدت به ۹۵۰ میلیارد تومان می‌رسد، گفت: این رقم بیانگر پرداخت متوسط روزانه بیش از ۱۰ میلیارد تومان تعهدات به جامعه هدف این نهاد خدمات رسان و حمایتی است.

حق پرست تصریح کرد: هم اکنون ۴۸ درصد از جمعیت استان متشکل از ۱۲۸ هزار نفر مستمری بگیر و افزون بر ۴۱۷ هزار نفر بیمه شده اصلی به اتفاق افراد تبعی خود تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی گیلان هستند.

 

انتهای پیام/م.ع

پرداخت روزانه بیش از ۱۰ میلیارد تومان تعهدات به جامعه هدف تامین اجتماعی

برچسب ها: تامین اجتماعی ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.