جانمایی اشتباه علت تخریب پارک ۶۸ هکتاری ماهشهر

فرماندار شهرستان ماهشهر علت تخریب پارک ۶۸ هکتاری این شهرستان را جانمایی اشتباه این پارک عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن بیرانوند فرماندار شهرستان ماهشهر گفت: پارک ۶۸ هکتاری این شهرستان که با گذشت بیش از ۱۰ سال از زمان آغاز احداث همچنان نیمه کاره باقی مانده و قرار بود بعد از احداث تحویل شهرداری شود به دلیل جانمایی نادرست و همچنین استقبال نکردن مردم از آن همچنان بلاتکلیف بوده ضمن اینکه هر سال می‌بایست اعتباری از سوی شورای راهبردی برای نگهداری آن هزینه شود.

او بیان کرد: در خصوص احداث و تکمیل این طرح تاکنون چندین جلسه کارشناسی با مدیران پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) و شهرداری بندر ماهشهر برگزار گردید و راه‌های مختلفی بررسی شد که به نتیجه نرسید و در این مورد نیز مکاتباتی با سازمان بازرسی و دادگستری انجام شد.

بیرانوند اظهار داشت: پس از بررسی‌های همه جانبه تصمیم بر این شد که این پارک جمع آوری شود البته قبل از آن اموال منقول این پارک با نظارت دستگاه‌های متولی جمع‌آوری و جای دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فرماندار ماهشهر در ادامه افزود: اگر در گذشته تصمیم درستی در این خصوص صورت گرفته می‌شد و به جای این پارک، ۶۸ هکتار فضای سبز در همه محلات شهرستان ماهشهر احداث می‌شد تاثیر بهتری در توسعه فضای سبز شهری داشت و چندین میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر و نگهداری این پارم حیف و میل نمی‌شد.

انتهای پیام/گ

پارک ماهشهر تخریب می‌شود

برچسب ها: شهرداری ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.