اجرای ۲۷۹ عنوان پروژه در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: ۲۷۹ عنوان پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان در حال اجرا است که اعتبار در نظر گرفته شده برای آنها۶۶۰ میلیارد تومان است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ایرج مظفر معاون عمران شهری شهردار اصفهان اظهار کرد: در سال جاری پروژه‌های فعال عمرانی در ۱۷ گروه دسته بندی شده است.

او ادامه داد: از جمله پروژه‌های در حال اجرا می‌توان به پنج پروژه آسانسور و پله برقی با ۱۹ میلیارد تومان اعتبار، آسفالت معابر ۵۸ قرارداد با ۳۱.۵ میلیارد تومان اعتبار، اماکن تفریحی و ورزشی هفت پروژه با ۱۱ میلیارد تومان، بهبود بافت قدیمی شش پروژه با ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، پارک و فضای سبز هفت پروژه و اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان، پارکینگ چهار پروژه با ۱۶ میلیارد تومان اعتبار و پیاده‌روسازی ۱۴ پروژه با هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار، اشاره کرد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: در خصوص تأسیسات زیربنایی آبرسانی ۲۶ پروژه با ۷۹ میلیارد تومان در حال اجرا است که شامل ساخت مخزن انتقال لوله آب برای مصرف بهینه از منابع آبی است.

او ادامه داد: تعداد ۵۵ پروژه تعمیر و نگهداری در مناطق ۱۵ گانه با هفت میلیارد تومان اعتبار، ۱۰ پروژه خیابان‌سازی با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار، ساختمان‌های اداری تجاری خدماتی ۲۶ پروژه با ۲۳۲ میلیارد تومان اعتبار (پروژه مرکز همایش‌ها یکی از این پروژه‌ها است)، هشت پروژه تقاطع و پل با ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار، ساماندهی و جدول‌گذاری در مناطق ۳۰ پروژه با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار، چهار پروژه سرویس بهداشتی و آبنما با ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار، مرکز فرهنگی شش پروژه با ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار، ۱۲ پروژه مناسب‌سازی معابر برای معلولان با یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار از دیگر پروژه‌های در حال اجرا به شمار می‌رود.

مظفر با بیان اینکه یکی از پروژه‌های شاخص شهر احداث خط دو قطار شهری اصفهان است، گفت: بیشترین بودجه عمرانی شهر صرف خط دو قطار شهری اصفهان شده و اجرای آن در اولویت قرار گرفته است، از این رو به زودی عملیات حفاری تونل از سمت ایستگاه مدرس نجفی نیز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/م

 

اجرای طرحهای مختلف در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.