مراسم کلنگ‌زنی بازسازی مناطق سیل‌زده کرمانشاه برگزار شد

کلنگ بازسازی مناطق سیل‌زده استان کرمانشاه به همت بسیج سازندگی به زمین زده شد؛ این مراسم به صورت نمادین در روستای چغانرگس و واحد‌های مددجویان بهزیستی برگزار شد.

مراسم کلنگ‌زنی بازسازی مناطق سیل‌زده کرمانشاه برگزار شدبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سرهنگ حسین قبادی‌بصیر مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت : در قالب طرح بسیج قرار است به دولت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که مسئولیت اصلی بازسازی منازل آسیب دیده در سیل را به عهده دارد کمک کند و ساخت ۲۰ هزار واحد را در سطح کشور تقبل کرده است.

وی، سهم استان کرمانشاه از این تعداد را ۵۰۰ واحد اعلام کرد و گفت : به کسانی که منازلشان یا نیاز به بازسازی کامل یا تعمیر دارد کمک می‌کنیم که اغلب ۵۰۰ واحد مذکور نیاز به تعمیر دارد.

 فاطمه رضوان مدنی، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه اظهار داشت: تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ای در کشور بین سازمان بهزیستی، بسیج سازندگی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منعقد شده که بسیج سازندگی کار احداث و بازسازی ۵ هزار واحد مسکونی مددجویان سیل زده بهزیستی در کشور را انجام دهند.

وی افزود: سهم استان کرمانشاه از ۵ هزار واحد مذکور، ۷۰ واحد است که امروز مراسم کلنگ زنی ساخت اولین واحد مسکن مددجویان سیل زده را در روستای چغانرگس ماهیدشت برگزار کردیم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: ۸۸ واحد از مسکن‌های مددجویان کرمانشاهی در سیل ابتدای سال جاری تخریب شد که ۷۰ مورد از آن توسط بسیج سازندگی احداث و بازسازی خواهد شد.

رضوان مدنی بیشترین واحد‌های تخریبی را مربوط به شهرستان‌های کرمانشاه و سنقر دانست و گفت: امیدواریم به زودی بتوانیم جشن پایان کار این واحد‌ها را برگزار کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

کلنگ بازسازی مناطق سیل‌زده به زمین زده شد

 

برچسب ها: بسیج ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.