فرماندار باوی خبر داد؛

به زیر آب رفتن پل شناور ملاثانی

فرماندار باوی گفت: پل شناور ملاثانی پنج شنبه شب به علت فرسودگی و نفوذ آب در آن برای چندمین بار به زیر آب رفت.

به زیر آب رفتن پل شناور ملاثانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، منوچهر ورناصری، فرمانداری باوی گفت: پل شناور ملاثانی پنج شنبه شب به علت فرسودگی و نفوذ آب در آن برای چندمین بار به زیر آب رفت و راه ارتباطی ۳۱ روستا با مرکز شهرستان باوی بسته شده است.

او افزود: پل شناور غدیر نزدیک به ۴ سال است که توسط ارتش روی رودخانه تعبیه شده است و این پل راه ارتباطی ۳۱ روستای دهستان عنافچه با مرکز شهرستان باوی است.

فرماندار شهرستان باوی گفت: پس از به زیر آب رفتن پل شناور، اهالی روستا‌ها باید از طریق جاده قدیم تصفیه نیشکر و برخی روستا‌ها که در کنار رودخانه ساکن هستند با قایق رفت و آمد کنند.

او بیان کرد: امروز صبح مسوولان ارتش بعد از بازدید از پل نظامی غدیر آن را جهت بازسازی و تعمیر از زیر آب بیرون کشیدند و اقدامات و پیگیری‌های لازم در حال انجام است تا هر چه سریع‌تر پل شناور بازسازی و جایگزین شود.

ورناصری با اشاره به موقتی بودن پل‌های شناور عنوان کرد: پل‌های شناور همیشه دچار مشکل می‌شوند و باید جهت رفاه حال اهالی شهرستان باوی پل ثابت بر روی رودخانه ساخته شود.

او اظهار کرد: با توجه به تاکید استاندار خوزستان بحث تامین اعتبار برای احداث پل ثابت در حال بررسی است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با تامین اعتبار عملیات اجرایی احداث پل ثابت آغاز می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/س

پل شناور ملا ثانی دچار حادثه شد

 

برچسب ها: فرمانداری ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.