امام جمعه پاوه مطرح کرد؛

بازگشایی مرز شوشمی مطالبه مرزنشینان

امام جمعه پاوه بازگشایی مرز شوشمی را مطالبه مرزنشینان این شهرستان عنوان کرد و گفت : بازگشایی این مرز با توجه به آمار بالای بیکاری منطقه اهمیت بالایی برای مردم دارد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه در آیین افتتاح بیمارستان قدس پاوه که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، هرگونه خدمت در مرز را تبلیغ و سرمایه‌ای برای نظام دانست و گفت : در چند کیلومتری مرز گروهک‌های معاند با نظام فعال هستند که از هر فرصتی برای جذب جوانان این مرز وبوم استفاده می‌کنند.

او گفت : اگر ما نتوانیم با خدمات شایسته جوانانمان را جذب کنیم، دشمنان در این زمینه موفق می‌شوند، بنابراین هر هزینه‌ای که در مرز‌ها صورت بگیرد به نوعی سرمایه برای نظام است.

قادری با قدردانی از مسئولین وزارت راه و شهرسازی و وزارت بهداشت در زمینه ساخت بیمارستان جدید پاوه گفت: ذات این کار ارزشمند است، اما متاسفانه این بیمارستان هنوز به لحاظ کادر و نیروی انسانی مورد نیاز تکمیل نیست.

او افزود: اعزام پزشکان و تکمیل کادر نیروی انسانی بیمارستان یک ضرورت است و باید در کنار تکمیل ساختمان و تجهیزات آن، به این امر مهم توجه شود.

امام جمعه پاوه با بیان اینکه در بیمارستان جدید پاوه ۱۰۶ تخت مستقر شده گفت: این درحالی است که پرسنل همان پرسنل بیمارستان قدیمی بوده و تعدادشان اضافه نشده است و بیمارستان برای مثمر ثمر بودن نیاز به پزشک و پرستاران بیشتری دارد.

ماموستا قادری در ادامه بر بازگشایی مرز شوشمی به عنوان یکی از خواسته‌ها مهم مردم منطقه تاکید کرد وافزود: بازگشایی این مرز برای مرزنشینان و جوانان این منطقه که با معضل بیکاری درگیر هستند، اهمیت بسیاری دارد.

او افزود: بازگشایی مرز شوشمی در کنار رونق کسب وکار مرزنشینان، با توجه به راه اندازی بیمارستان جدید پاوه می‌تواند موجب افزایش توریسم و به ویژه توریسم سلامت شود .

 

 

انتهای پیام/د

در چند کیلومتری مرز گروهک‌های معاند با نظام فعال هستند

 

برچسب ها: صادرات ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار