تمجید گواردیولا از کلوپ

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در آستانه دیدار تیمش برابر لیورپول، به تمجید از سرمربی رقیب پرداخت.

تمجید گواردیولا از کلوپبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال لیورپول و منچسترسیتی فردا (یکشنبه) در چارچوب جام خیریه (کامیونیتی شیلد) رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

پپ گواردیولا که فصل گذشته با تنها یک امتیاز بیشتر قهرمانی را از دست یورگن کلوپ درآورد در آستانه این دیدار به تمجید از رقیب خود پرداخت.

با وجود انتقاداتی که کلوپ از هزینه‌های سنگین گواردیولا در فصل نقل و انتقالات داشت، این مربی اسپانیایی همچنان هوادار بزرگ سرمربی لیورپول و تیمی است که او در آنفیلد ساخته است.

گواردیولا گفت: او در خیلی چیز‌ها الهام بخش من است. او یک مربی دارای کلاس و یک مربی برجسته است. او بسیار خوب است و هر بار که با تیم هایش روبرو می‌شوم، یک چالش باورنکردنی برای است.

با توجه به اینکه از سال ۱۹۹۰ سیتی هنوز قهرمان لیگ قهرمانان و لیورپول هم قهرمان لیگ برتر نشده، این امکان وجود دارد که آن‌ها با رضایت خاطر این فصل این عناوین را معاوضه کنند.

اما گواردیولا می‌داند که سیتی قهرمان جام خیریه می‌تواند اولین تیمی باشد که پس از منچستریونایتد سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ موفق به کسب سه قهرمانی پیاپی لیگ برتر می‌شود، بنابراین او فقط به فکر فتح جام اروپایی نخواهد بود.

وی در مورد فصل گذشته گفت: ما تقریباً همه جام‌ها را بردیم، البته نه همه آنها. عملکرد چشمگیری داشتیم. حالا ما از صفر شروع می‌کنیم، اما آماده پذیرش این چالش هستیم.

پپ افزود: این فصل ما بهتر خواهیم بود. بازیکنانم با کاری که فصل گذشته انجام دادند، مرا متقاعد کردند. تردیدی ندارم.

در پایان فصل گذشته، من نمی‌دانستم که چگونه می‌توانیم موفقیت خود را مدیریت کنیم و فکر می‌کنم کاری که آن‌ها بعد از کسب ۱۰۰ امتیاز انجام دادند، باورنکردنی بود. هدف ما این است که به پیشرفتمان ادامه دهیم.

گفتنی لیورپول در حالی فردا به مصاف من سیتی می‌رود که از سال ۲۰۰۶ تاکنون نتوانسته قهرمان جام خیریه شود.


بیشتر بخوانید:

شکست سنگین قهرمان اروپا مقابل ناپولی/ پیروزی چلسی و شکست آرسنال

خطاهای خشن روی لیونل مسی + فیلم

پیروزی زنیت مقابل سوچی در شب گلزنی آزمون


انتهای پیام/

تمجید سرمربی منچسترسیتی از کلوپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار