پوشش ۱۰۰ درصدی دانش آموزان دوره ابتدایی در مدارس اردبیل

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۱۰۰ درصد دانش آموزان استان اردبیل در دوره ابتدایی در مدارس پوشش داده شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در جمع روسا و مدیران مناطق و نواحی گفت: استان اردبیل در پوشش تحصیلی روند روبه رشدی را تجربه می‌کند، بطوریکه موفق شدیم ۱۰۰ درصد دانش آموزان در دوره ابتدایی را پوشش بدهیم.

او به تحصیل ۲۰ درصد از دانش آموزان استان اردبیل در مدارس غیر دولتی اشاره کرد و افزود: قبل از آغاز سال تحصیلی جدید سیستم‌های گرمایشی این مدارس مورد بررسی قرار گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: هنرستان‌ها عرصه‌های بروز مهارت آموزی است بنابراین بایستی امکانات و تجهیزات کارگاهی در هنرستان‌ها تقویت شود.

ناصری در ادامه به نزدیک شدن فصل انتخابات اشاره کرد و با بیان اینکه آموزش و پرورش نیز با تمام امکانات در جهت تقویت مشارکت عمومی در این مانور سیاسی و اجتماعی حضور خواهد داشت، گفت: کسانی که در پست‌های مدیریتی آموزش و پرورش هستند نباید به یک جریان سیاسی خاص و یا فرد معینی تمایل داشته باشند، چرا که شان آموزش و پرورش فراتر از مسایل سیاسی است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل نیز در این جلسه با بیان اینکه تا مهر ماه سال جاری نباید هیچ مدرسه‌ای خشتی در کشور فعالیت داشته باشد، گفت: در استان اردبیل تنها دو مدرسه خشتی وجود دارد که عملیات ساخت آن‌ها شروع شده است.

دولت لطفی در ادامه به استاندارد سازی تجهیزات حرارتی مدارس تاکید کرد و اظهار داشت: اعتبارات لازم برای خرید این تجهیزات ابلاغ شده است بطوریکه در سال تحصیلی جدید هر یک از مدارسی که عملیات گازرسانی در آن‌ها به اتمام رسیده است، نباید از بخاری‌های نفتی استفاده کنند.

او همچنین با اشاره به شرایط اقتصادی در آموزش و پرورش از مدیران و روسای مناطق و نواحی خواست تا با تعمیرات جزیی برخی از تجهیزات مدارس اعم از میز و صندلی از آن‌ها استفاده مجدد نمایند.

انتهای پیام/ح

تحصیل ۲۰ درصد از دانش آموزان اردبیلی در مدارس غیر دولتی

برچسب ها: مدارس ، تحصیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.