مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۳ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۳ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
 

کشف ۴ تن چوب جنگلی قاچاق در شهرستان ساری

سرهنگ سیدجعفر ساداتی سرپرست پلیس آگاهی مازندران گفت: به منظور مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک قاچاقچی فراروده‌های جنگلی در ساری شدند.

ساداتی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در حین حمل چوب با یک خودروی نیسان دستگیر و خودروی وی نیز توقیف شد.

او از کشف ۴ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از محل دپو و خودروی متهم خبر داد و افزود:برابر نظر کارشناسان اداره منابع طبیعی ارزش چوب‌های قاچاق کشف شده بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرپرست پلیس آگاهی استان مازندران، گفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۵ کیلوگرم مواد مخدر از ۲ عامل افیونی در سوادکوه

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط ۲ عامل افیونی در شهرستان سوادکوه، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی میدانی، موفق به شناسایی این ۲ قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ خادمی گفت: در عملیاتی ضربتی متهمان در حین خرید و فروش مواد مخدر در منزلی مسکونی دستگیر و در بازرسی از آنان ۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.
 

کشف روغن موتور تقلبی در بابلسر


سرهنگ عبدالله رضئانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه انواع روغن موتور‌های تقلبی توسط افرادی در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهمان و محل نگهداری کالا توسط آنان شدند.

سرهنگ رضوانی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهمان را دستگیر و در بازدید از محل تولید کالا توسط آنان ۲ هزار لیتر روغن موتور تقلبی کشف کردند.

او با اشاره به اینکه متهمان با جمع آوری روغن‌های سوخته و ظروف استفاده شده از مراکز سرویس خودرو‌ها با افزودن موادی شمیایی اقدام به پلمب دوباره و فروش آن در بازار می‌کردند، گفت:در ادامه بازرسی‌های به عمل آمده از محل فعالیت این افراد یک دستگاه پلمب، مقادیر قابل توجهی برچسب و ظرف خالی روغن موتور کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محل مورد نظر پلمب شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.