پایگاه اینترنتی نیوز وان گزارش داد؛

نژادپرستی ترامپ عامل کشتارهای خونین در آمریکاست

«پاتریک کروسیوس» عامل تیراندازی مرگبار تگزاس به دلیل پیروی از برنامه‌های نژادپرستانه دونالد ترامپ دست به این جنایت زده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی نیوز وان، ­بر اساس شواهد، عامل تیراندازی تگزاس طرفدار برنامه‌های نژادپرستانه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و ساخت دیوار مرزی بوده است.

نیوز وان در گزارش خود نوشت: مظنون تیراندازی مرگبار در یک مرکز خرید در شهر ال پاسو در ایالت تگزاس که روز شنبه اتفاق افتاد، در اینترنت به عنوان مرد سفیدپوستی شناخته شده است که فعالیتش در رسانه‌های اجتماعی حاکی از حمایت و همدلی با برنامه ملی‌گرایی سفید پوستان ترامپ است.

نام و تصاویر مردی که گفته می‌شود پاتریک کروسیوس نام دارد چند ساعت پس از این تیراندازی به سرعت در توئیتر منتشر شد. اگر این گزارش‌ها درست باشد، کروسیوس اهل تگزاس است و هفته پیش ۲۱ ساله شد.

کروسیوس اعلامیه‌ای را که شاید چند ساعت پیش از این تیراندازی نوشته، از خود برجای گذاشته است. این اعلامیه شامل لفاظی‌های ضد مهاجرتی بود و نویسنده آن توضیح داده بود که چرا با اختلاط نژادی مخالف است و از ایده بازگرداندن آن‌ها (مهاجران) به کشورهایشان و نسل‌کشی حمایت کرده است.

برخی صفحات در رسانه‌های اجتماعی که گفته می‌شود متعلق به کروسیوس است، چند ساعت قبل از این حمله، بسته شده بودند. اما دستکم یک توئیت نشان می‌دهد که وی از تلاش‌های ترامپ در ساخت دیوار در مرز جنوبی کشور آمریکا حمایت می‌کند.

این تیراندازی روز شنبه ۱۲ مرداد در شهر ال پاسو در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای والمارت در ایالت تگزاس آمریکا در مرز مکزیک روی داد. بر اساس گزارش ها، این تیراندازی دستکم ۲۰ کشته و ۲۶ مجروح بر جای گذاشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهندس محمد شرافت
۱۱:۲۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
ما به امید خدا امریکا با همکاری مردم ایران وکشورهای دوست از چند جهت شکست خواهیم
1) جنگ نظامی
2)جنگ تحریم
3) جنگ فرهنگی معنویت ومعرفت)
4)جنگ اقصتادی
آخرین اخبار