با رأی اعضای شورای شهر تهران؛

گزارش صورت‌های مالی شهرداری تهران در سال ۹۳ مقبول به مشروط شد

اعضای شورای شهر تهران پس از احراز ۳۳ مورد تخلف در دوره قبل شهرداری تهران، گزارش تکالیف مصوب کمیسیون برنامه و بودجه را با ۱۴ رأی موافق مقبول به مشروط کردند.

گزارش صورت‌های مالی شهرداری تهران در سال ۹۳ مقبول به مشروط شدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش نهایی حسابرسی تلقی صورت‌های مالی شهرداری تهران در سال مالی ۹۳ که از سوی حسابرس منتخب شورای شهر تهران قرائت شده بود، برای تصویب در دستور کار قرار گرفت.

در ابتدای این دستور مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران با قرائت گزارش نهایی کمیسیون برنامه و بودجه ۳۳ بند از مواردی را که در گزارش حسابرس مورد اعتماد شورای شهر تهران تخلف آن از سوی شهرداری تهران محرز شده بود، قرائت کرد و پس از آن حسن رسولی دیگر عضو شورای شهر تهران گفت: امروز شورای پنجم در مورد یکی از مهمترین وظایف نظارتی خود تصمیم لازم را اتخاذ می‌کند.

او با اشاره به ارائه برنامه برای پیشگیری از تخلف‌های مشابه گفت: بر اساس گزارش حسابرس مستقل در حوزه پیشگیری برنامه‌ای تقدیم کردیم تا فرآیندها در شهرداری اصلاح شود.

رسولی با اشاره به نقش شورای شهر تهران در قانونگذاری برای جلوگیری از بروز تخلف‌ها تصریح کرد: در صحن شورای شهر تهران نیز باید اصلاحاتی داشته باشیم تا با قانونگذاری صحیح از بروز تخلف‌ها جلوگیری کنیم.

عضو شورای شهر تهران گفت: در بررسی و رسیدگی درباره بند‌هایی که مورد تأیید قرار نگرفته است، موارد باید به صورت مشروط پذیرفته شود.

محمود میرلوحی دیگر عضو شورای شهر تهران گفت: گزارش تلفیق بودجه سال ۹۳ شهرداری تهران ۳ جلسه از زمان شورای شهر پنجم را به خود اختصاص داد و متاسفانه ۳۳ بند از گزارش حسابرس مورد اعتماد شورا بلاتکلیف گذاشته شد.

او با اشاره به اینکه تخلفات مالی مدیریت دوره قبل به حال خود رها شده است و مدیران آن دوره رفته‌اند، گفت: رسیدگی به تخلف‌های مالی و گزارش تلفیقی بودجه سال ۹۳ کاری سنگین، فنی و زمان‌بر است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به گوشه‌ای از تخلف‌های محرز شده در مدیریت شهری دوره قبل تصریح کرد: نحوه واگذاری املاک، برات کارت‌ها و هلوگرام‌ها جزء مواردی است که باید بررسی شود و هدف ما اصلاح رویکرد است که امیدواریم بتوانیم آن را به نحو‌احسن انجام دهیم.

پس از اظهار نظر اعضای شورای شهر تهران تکالیف مصوب کمیسیون برنامه و بودجه برای شهرداری تهران در گزارش حسابرسی تلفیقی سال مالی ۹۳ در صحن شورای شهر تهران به رأی گذاشته شد و اعضای این شورا با ۱۴ رأی موافق گزارش مالی سال ۹۳ را مقبول به مشروط کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار