آینده نامعلوم شهرخودرو در کورس فوتبالی/ فرش قرمز مسئولان برای حمیداوی

باشگاه شهرخودرو یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال این‌روز‌ها با اتفاقات جالبی دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال شهر خودرو خراسان با قرار گرفتن در جایگاه چهارم جدول لیگ برتر هجدهم و به لطف قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی، جواز حضور در رقابت‌های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در سال جاری را به دست آورد.

شهرخودرو قبل از حضور مالکان جدیدش، بدهی‌های زیادی را به بازیکنان آن روز‌های تیمش و حتی بازیکنان سابق خود داشت. اواسط فصل گذشته بازیکنان این تیم مدام از مشکلات مالی صحبت می‌کردند تا جایی که خطر کسر امتیاز این تیم مشهدی را تهدید می‌کرد.اختلاف مسئولان استانی با مدیران شهرخودرو بالا گرفت

حضور مالکان جدید و برطرف شدن خطر کسر امتیاز

حضور مالکان جدید تا حدود زیادی مشکلات آن روز‌های پدیده شهرخودرو را برطرف کرد و در ادامه، شاگردان یحیی گل‌محمدی  به بهترین نتیجه تاریخ یک تیم مشهدی در لیگ برتر دست یافتند و برای اولین بار یک تیم از شرق ایران جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر نوزدهم نیز همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش می‌رفت. جذب مهدی رحمتی و یکی، ۲ ستاره لیگ برتری دیگر، بزرگترین دستاورد یحیی گل محمدی در بازار نقل و انتقالاتی محسوب می‌شد، اما مشکلات این تیم خصوصی به یکباره ابعاد جدیدی پیدا کرد.

 اعتراض گل‌محمدی و حمیداوی به کمبود‌های استانی

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو درخصوص شرایط این روز‌های تیمش بیان کرد: شرایط تیم مان خوب نیست و از امکانات مان راضی نیستیم. خودم هم نمی‌دانم که چرا اردوی ترکیه لغو شد و بعد از آن با چند باشگاه صحبت کردیم و قول دادیم که از آن‌ها در ورزشگاه امام رضا (ع) یا ثامن الائمه (ع) پذیرایی کنیم. اما از سپاهان و امیر قلعه نویی در زمین تمرینمان پذیرایی کردیم.

اختلاف مسئولان استانی با مدیران شهرخودرو بالا گرفت

گل‌محمدی ادامه داد: از قلعه نویی و حسینی سرمربی مس کرمان باید عذرخواهی کنم که مجبور شدیم در زمین تمرینی که شرایط مناسبی ندارد، از آن‌ها پذیرایی کردیم.

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو نیز دیروز در پایان بازی تدارکاتی تیمش مقابل پیکان تهران بیان کرد: کنایه‌هایی به ما می‌زنند و می‌گویند تیم ما تبدیل به تیمی تهرانی شده است نه مجسمه می‌خواهیم نه خدماتی مثل مجسمه. من از همه مسئولان استانی در خراسان رضوی می‌خواهم که به جای پرداختن به این موضوع‌ها یک زمین تمرین مناسب در اختیار مان بگذارند تا ما نیز در مشهد به تمرین بپردازیم.

حمایت‌های استانی باید حد و مرزی داشته باشد

احسان اصولی رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی درگفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره گلایه‌های فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو گفت: من قبل از اینکه در این سِمت شروع به کار کنم، در روز‌هایی که مشکلات این تیم در حالت بغرنجی قرار داشت، به عنوان دغدغه‌ای برای استان خراسان رضوی پیگیر این مسائل بودم. اما باید اذعان کرد که این حمایت‌ها باید حد و مرزی داشته باشد. منابع مردم استان را نمی‌شود بدون حساب و کتاب در اختیار یک باشگاه قرار داد.

اختلاف مسئولان استانی با مدیران شهرخودرو بالا گرفت

اگر نخواستند تیمداری کنند، تکلیف مردم مشهد چه می‌شود؟  

او دامه داد: بار‌ها مسئولان تیم شهرخورو گفتند که اگر حمایت‌های مسئولان استانی نبود، این تیم نمی‌توانست به جایگاهی که رسیده است، دست پیدا کند. من همین جا از عزیزانی که به عنوان مالک در شهرخودرو فعالیت می‌کنند تشکر می‌کنم، اما روابط ما و دوستان مان در شهر خودرو باید ۲ طرفه باشد. آقایان خودشان هم باید آورده داشته  باشند. اگر وسط فصل گفتند نمی‌خواهیم تیم داری کنیم تکلیف مردم مشهد چه می‌شود؟

حرف سکو‌ها برای آقایان مهم است؟

اصولی درخصوص تغییر نام تیم شهرش خاطرنشان کرد: ابتدا باید بدانیم که حرف سکو‌ها برای آقایان اهمیت دارد یا نه؟ خواسته هواداران مشهدی برای مدیران تیم شهرخودرو مهم است یا نه؟ برای تغییر نام تیم گفتند که ما از مردم مشهد نظرسنجی می‌کنیم.   سوال من این است که کجا این نظرسنجی صورت گرفته است؟

اختلاف مسئولان استانی با مدیران شهرخودرو بالا گرفت

برای حمیداوی فرش قرمز پهن می‌کنیم، اما تا کجا باید کمک کنیم

رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی درباره کمکی که از سوی مسئولان استانی به این تیم می‌شود بیان کرد: یک موضوعی باید روشن شود. ما به عنوان مسئول استانی باید به تیم کمک کنیم یا خودمان تیمداری کنیم؟ این موضوعی است که باید مشخص شود. نقش ما باید به عنوان تکمیل کننده باشد. نه این که صفر تا صد ماجرا را ما به عهده بگیریم. من از حمیداوی تشکر می‌کنم و حاضریم برای ادامه کارشان، برای آقایان فرش قرمز نیز پهن کنیم، اما اگر قرار است که همه کمک‌ها را ما کنیم خب چرا تیم را به شهرداری تحویل نمی‌دهند؟    

اگر با ما هماهنگ کنند ما هم تلاش مان را می‌کنیم

اصولی درباره انتقادی که یحیی گل‌محمدی به خاطر شرایط میزبانی از سپاهان اصفهان و مس کرمان داشته اند، خاطرنشان کرد: برای بازی دوستانه شهرخودرو و ذوب آهن، از طرف باشگاه هماهنگی با ما شد و ما هم ورزشگاه امام رضا (ع) را برای این بازی تدارکاتی مهیا کردیم، اما من درجریان بازی دوستانه شهرخودرو با تیم‌های سپاهان و مس نبودم اگر با ما هماهنگی و اطلاع رسانی صورت می‌گرفت، به هر حال ما تلاش مان را می‌کردیم.

اختلاف مسئولان استانی با مدیران شهرخودرو بالا گرفت

چوچو؛ اختلافی تکراری بین شهرخودرو و تراکتور 

در این بین اعتراض باشگاه تراکتورسازی تبریز به قراردادی که باشگاه شهرخودرو در پنجره نقل و انتقالاتی نیم‌فصل گذشته با چوچو منعقد کرده است، حالت تکراری  پیدا کرده. مسئولان تیم تبریزی اعتقاد دارند  زمانی که کار انتقال چوچو با شهرخودرو صورت گرفته است، این بازیکن نیکاراگوئه‌ای با باشگاه خارجی قرارداد داشته است. اما فرهاد حمیداوی در این باره می‌گوید: متولی این موضوع فدراسیون فوتبال است. ابتدا باید آن‌ها پاسخگو باشند اما من مشکلی در قرارداد چوچو با شهرخودرو نمی‌بینم و زمانی که برای ITC  او اقدام کردیم، به مشکلی برنخوردیم. من احترام زیادی برای زنوزی در باشگاه تراکتور قائلم اما شاید افرادی در باشگاه تبریزی تحت فشار هستند که به این موضوع می‌پردازند.

اختلاف مسئولان استانی با مدیران شهرخودرو بالا گرفت

به هر ترتیب شهرخودور خراسان، در کنار سرخابی‌های تهرانی و سپاهان اصفهان، یکی از ۴ نماینده ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال جاری خواهد بود. برخلاف گل‌محمدی که اصلا شرایط این روز‌های تیمش را مناسب نمی‌داند، حمیداوی به آینده این تیم امیدوار است و فعالیت نقل و انتقالاتی تیمش را خوب توصیف می‌کند. اما مشخص نیست که اختلاف پیش آمده بین مدیران استانی با مسئولان تیم شهرخودرو به کجا خواهد رسید.


بیشتر بخوانید:

شهرخودرو همبازی نکونام را نمی‌خواهد

باقری به شهرخودرو پیوست

برگزاری بازی‌های خانگی شهرخودرو در ورزشگاه امام رضا (ع) قطعی شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه شهرخودرو مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار