دلیری معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران از اجرای طرح تابستانه با ورزش تا پایان شهریور ماه در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دلیری معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در جلسه ستاد توسعه ورزش همگانی شهرستان بابلسر گفت: محور این برنامه ورزش در خانواده است که از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه می‌یابد.

او افزود: توسعه سلامت، نشاط اجتماعی، امید به زندگی از مهمترین اهداف اجرای طرح تابستانه با ورزش است.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران از بابلسر به عنوان یکی از شهر‌های پیشرو در ورزش استان یاد کرد و گفت: زمانی می‌توانیم چشم انداز وسیع در ورزش قهرمانی داشته باشیم که پایه و اساس آن بر ورزش همگانی باشد.

دلیری با بیان اینکه  مازندران رتبه نخست چاقی در کشور را دارد و ۵۰ درصد از مردم ایران دچار اضافه وزن هستند از تغییر رویکرد وزارت ورزش و جوانان در حوزه ورزش همگانی برای گسترش ورزش در میان اقشار مختلف جامعه خبر داد.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: برنامه راهبردی و سیاستگزاری وزارت ورزش و جوانان در ۴ بخش جامعه فعال، محیط فعال، مردم فعال و سیستم فعال اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/س
 

اجرای طرح تابستانه ورزش تا پایان شهریور  در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.