مشکلات بخش و شهر میلاجرد با حضور مسئولان و نماینده مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی مشکلات میلاجرد با حضور مسئولان و نماینده مجلسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مشکلات بخش و شهرمیلاجرد در جلسه ای با حضورمقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان وخنداب در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان و امام جمعه و بخشدار واعضای شورای شهر و دهیاران شهر میلاجرد بررسی  شد.

مشکل اسناد املاک شهر میلاجرد، ارتقاء کیفی جاده میلاجرد به همدان، آب شرب روستای طرلان وروستای نهرپشته و سولکلو، کیفیت آنتن دهی دکل مخابراتی در روستای امام زاده عباس، سالن ورزشی خسروبیگ و مشکل اشتغال جوانان، بلاتکلیف زمین چمن شهر میلاجرد از جمله مشکلاتی بودند که مسئولان شهرو بخش میلاجرد در این جلسه مطرح کردند.

مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان وخنداب در مجلس شورای اسلامی هم با تاکید برتقویت جایگاه دهیاری‌ها از پیگیری وضعیت استخدامی و حقوقی دهیاری‌ها، معافیت پرداخت مالیات دهیاری در مجلس گفت و افزود: ۱۶ میلیارد اعتباربه کمیجان اختصاص یافته و سالن خسروبیگ تا پایان سال تکمیل می‌شود.

مقدسی افزود:امسال در استان مرکزی ۴۰ زمین چمن مصنوعی به روستا‌ها اختصاص داده می‌شود، اسناد میلاجرد در قوه قضائیه در دست پیگیری است و ۲۵ سال سن باز نشستگی کارکنان دولت تصویب شدهاست.

وی در ادامه دیداری با مردم و مسئولین روستای خسروبیگ داشت و از سالن ورزشی در حال ساخت این روستا بازدید کرد مقدسی همچنین قبل از جلسه دیداری با امام جمعه شهر میلاجرد در محل دفتر وی داشت.

انتهای پیام / ج

مشکلات بخش و شهر میلاجرد با حضور مسئولان و نماینده مجلس بررسی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.