عکس‌برداری ماکرو در بروزرسانی جدید OnePlus 7 Pro

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده است در بروزرسانی جدید نسخه بتای اندروید Q گوشی OnePlus 7 Pro چند قابلیت جدید به دوربین این گوشی اضافه می‌شود.

عکس‌برداری ماکرو در بروزرسانی جدید OnePlus 7 Proبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارش‌های منتشر شده، یک بروزرسانی جدید برای نسخه بتای اندروید Q گوشی OnePlus 7 Pro منتشر می‌شود که با هدف بهبود عملکرد دستگاه، تغییراتی در آن ایجاد خواهد کرد. یکی از تغییرات ایجاد شده در این گوشی اضافه شدن چند قابلیت جدید به دوربین OnePlus 7 Pro خواهد بود.

قابلیت Focus Tracking در دوربین گوشی OnePlus 7 Pro 

جدیدترین نسخه این نرم‌افزار 3.8.13 است و درون خود یک قابلیت مخفی در بخش تنظیمات جای داده است. این قابلیت جدید Focus Tracking نام دارد که وظیفه آن در معرض فوکوس قرار دادن سوژه متحرک است. برای مثال هنگامی قصد داریم از یک گربه در حال حرکت عکس‌برداری کنیم این قابلیت باعث می‌شود عکس‌های ثبت شده تار نباشند. به محض این که این قابلیت به طور رسمی در دسترس قرار بگیرد در هر دو حالت فیلم‌برداری و عکس‌برداری فعال می‌شود.

عکس‌برداری ماکرو در بروزرسانی جدید OnePlus 7 Pro

مطمئنا اگر شما کاربری باشید که بخواهید از بازی کردن کودکان خود یا افراد دیگری که در حال حرکت هستند فیلم و عکس بگیرید، Focus Tracking بسیار قابلیت کارآمدی خواهد بود. پس از راه‌اندازی این قابلیت در بروزرسانی جدید شما می‌توانید به راحتی آن را از بخش تنظیمات خاموش و روشن کنید.


بیشتر بخوانید: مقایسه گوشی‌های OnePlus 7 Pro و iPhone XR +تصاویر


ثبت تصویر برداری ماکرو با بروزرسانی OnePlus 7 Pro 

یکی از خبرگزاری‌های فناوری به تازگی هنگام بررسی این قابلیت جدید به کد‌های جدیدی که در این نرم‌افزار قرار گرفته است برخوردند. یکی از این کد‌ها اشاره‌ای است به یک قابلیت جدید در تنظیمات دوربین که "Macro Mode" نام دارد. هنگامی که قابلیت فعال باشد پیامی روی صفحه گوشی ظاهر می‌شود که می‌گوید " در حالت ماکرو سوژه را ۲.۵ الی ۸ سانتی متر دورتر از دوربین قرار دهید". در ضمن فلش گوشی در این حالت غیرفعال است. همانطور که می‌دانید در OnePlus 7 Pro هیچ لنز ماکرویی وجود ندارد در نتیجه به نظر می‌رسد وان پلاس به فکر استفاده از قابلیت‌های نرم‌افزاری برای ثبت تصاویر ماکرو است تا کاربران آن بتوانند از اجسام کوچک نیز عکس‌برداری کنند.

عکس‌برداری ماکرو در بروزرسانی جدید OnePlus 7 Pro

دوربین‌های موجود در پشت این گوشی شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6، یک لنز تله فوتوی ۸ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابر و یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید می‌شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی پاپ‌آپ نیز در این گوشی تعبیه شده است.

انتهای پیام/

اضافه شدن چند قابلیت جدید به دوربین گوشی OnePlus 7 Pro 

برچسب ها: فناوری ، وان پلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار