سرهنگ احمدی خبر داد؛

سرقت طلا توسط شاگرد طلافروشی برای شرکت در بورس

رئیس کلانتری ۱۶۷ دولت آباد از دستگیری شاگرد طلافروشی خبر داد که به خاطر شرکت در بورس از محل کارش طلا سرقت می‌کرد.

سرقت طلا توسط شاگرد طلافروشی برای شرکت در بورسبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ پیمان احمدی رئیس کلانتری ۱۶۷ دولت آباد گفت: ساعت ۱۴ روز گذشته بود که طی تماس‌های مردمی، فرد طلافروشی اعلام کرد شاگردش طلا‌های او را به سرقت برده است.

او ادامه داد: مأموران به محل اعزام شدند و در همان دقایق اولیه شاگرد مغازه در بازجویی، اتهام خود را گردن گرفت و مدعی شد مقدار هشت کیلوگرم طلا از این واحد صنفی به صورت ریز ریز سرقت کرده است.

این مقام انتظامی افزود: سریعا متهم به کلانتری دلالت داده شد و تحت بازجویی‌های فنی و پلیسی قرار گرفت و عنوان داشت که طی پنج سالی که در این واحد صنفی مشغول به کار بوده ام طلا‌های زیادی را به صورتی که مرد طلافروش متوجه نشود، سرقت می‌کردم.

متهم در ادامه اعترافات خود انگیزه اش از سرقت را شرکت کردن در بورس اعلام کرد و بیان داشت: پس از فروش طلا‌ها در بازار ۱۵ خرداد، آن‌ها را به دلار تبدیل می‌کردم و با پولشان در بازار بورس شرکت می‌کردم، اما هربار با شرکت کردن در بورس همانی که من انتخاب کرده و در آن سرمایه گزاری کرده بودم زمین می‌خورد و شرکت اش ورشکسته می‌شد و من نیز همه پول هایم را از دست می‌دادم.

متهم برای سیر مراحل قانونی با انجام هماهنگی‌های قضائی، در اختیار ماموران پایگاه نهم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار